網頁

2014年8月26日 星期二

都是地勤錯

26.08.2014
又一次引證 : 乘客永遠是對的 , 地勤永遠是錯的

新手 Leader 跟我分享了一單投訴 , 她想請教我會如何處理 , 我聽後只覺得乘客藉口多多 .

某航班 Delay 左少少 , Z 先生入貴賓室時已經知道 Delay 以及貴賓室不做廣播 . 閘口通知登機 , 該航班所有乘客都走了 , 只剩他一個 . 同事 H 發現了他 , 已 Extra 提醒他登機 . 他沒有即時離開 , 拖拉到四十幾分先走 . 而航班起飛時間是正點 .

最後 Z 先生被拒登機 , 因他過左五分鐘先到閘口 . 結果他為遲到付出了 600 蚊代價 . 結果他回到貴賓室投訴 , 要見主管 , 要見經理 . 要一個解釋 !

他覺得同事做得不夠好 , 沒有告訴他閘口遠 , 正係通知佢準備登機 , 攪到佢以為有時間去埋洗手間以及買埋 Duty Free . 最後佢趕唔到機 , 要比 600 蚊改機票以及要多等 8 小時先有下一班機 , 浪費佢寶貴時間 .

貴賓室沒廣播 , 同事 Extra 提佢 , 係同事唔啱 .
1. 沒有提佢閘口遠 ( 全機人都上曬 , 得你上唔到機 , 真奇怪 )
2.  唔知咁快 boarding , 所以先去 shopping ( 同事提左你準備登機 , 你唔信 , 轉頭話人地無講清楚 , 又會有人知你走左去 shopping 都唔上機 !? )
3. 閘口地勤態度差 ( 你遲到 , 人地要因為你做好多野 , 要你比 600 蚊轉下班機 , 就叫唔 helpful 及態度差 ? 唔通應該要你重新買張機票先叫態度好 ? )

一句講曬 , 地勤講太多 , 提太多 , 叫做煩 , 叫唔好 .
遲到 , 唔係自己問題 , 卻是別人問題 , 厲害 ! 世上只有歪理 ?

以前 ,在 counter 也遇過不少類似事件 , 乘客沒 visa , 護照過期或無帶證件 , 係地勤唔 helpful 及態度唔好 . 自己無得去玩 , 好慘 ! 地勤放左你出去 , 打 report , 簽 warning , 無左份工 , 就唔慘 ?

呀姐要我地每人比一個建議 , 如何唔再有相同事情發生 . 我寫了廢話 .
因為我知道對腳生係個客到 , 佢要去邊 , 我阻唔到 , 反正最後上唔到機 , 都係地勤錯 !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言