網頁

2014年8月27日 星期三

SeeWide 小地勤點滴

27.08.2014
香港人都比較多用 Yahoo , 如果唔係 Yahoo Blog 無了 , 應該都唔會過黎 Google .

好多人都話係 Google 寫野無人睇 , 又的確係如此 .

不過 , 最近發現依個日記板人流好似多左 , 特別係標題以 " 地勤 " 作開頭的文章 , 開左半年某幾篇文章竟然有成 500 人睇 .

睇黎大家對地勤依個行業都好有興趣 , 所以我都會多 d 上黎寫下日記 .

自從我轉部門後 , 其實工作都好忙 , 忙到已經沒有咩感覺 . 最近擴張了 , 太多新事物 , 所以有好多感想 .

希望追開我日記的朋友 , 唔好厭我太長氣同怨氣重 .

因為做地勤 , 真係長期休息唔夠 , 燥底 , 難免呀 . 不過 , 我每次呻完就會舒服曬 , 就會繼續捱下去 .

地勤比空姐容易入行 , 又唔會要選美咁 , 亦無話一定要語言好好 . 一樣有靚制服及一折機票 , 所以我平日除左寫工作上既煩事 , 野蠻客外 , 亦會寫下外遊心得及分享下 d 靚相 .

如果你身邊有朋友對地勤行業有興趣 , 可以介紹下我個日記板比佢地睇下 .

不過講明先 , 我好少會係依個日記板回覆留言 , 因為比較多用 seewide 的日記 - 小地勤點滴 . 所以如果想問我地勤面試心得或者福利 , 就去 seewide 問啦 , 費事遲左回覆 ^^ !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言