網頁

2014年8月12日 星期二

澳門三日遊 2014 ( Part 2 - 路環 )

原來澳門分為三部份 - 澳門 , 氹仔及路環 .

男友的朋友知道我鐘意飲咖啡 , 車左我地去路環的漢記 ,以手打咖啡最出名 .


雖然天氣好熱 , 間店又無冷氣 , 但我仍決定來一杯熹咖啡 ! 咖啡很濃味 , 很香 , 但有點太甜 .


黎澳門當然要食豬排麵 , 不過男友話辣魚麵仲好食 , 而且係成罐辣魚咁上 , 好似好抵食咁 !


豬排芝士多 , 超好味 ! 好味到引來一堆野狗把我重重包圍 , 我怕狗 , 特別係野狗 , 四隻狗圍住我 , 等緊我比少少佢地食 , 比佢地咬一啖 , 我死緊 .


在這裡四圍行下 , 從前是一間大型船廠 , 現在澳門轉型了 . 它已被人遺忘 .


來到碼頭 , 買海味 . 有點似大澳 .


對面就係大陸 , 原來咁近 .


今日係大潮退 , 好多人行左落去玩水 .


沿海邊行 , 有間教堂 , 聽聞成日有人黎拍電影 .


教堂內有天后的畫像 , 有點格格不入 .


今晚我地就會係到食晚飯 , 食葡國菜 . 夜晚好多人係到食飯 , 等左陣都無人理我地 . 不過 , 出門靠朋友 , 男友朋友住附近 , 幫我地打聲招呼就有張 2 人枱 , 厲害 !


趁天未黑 , 繼續散下步 . 黎到依到無路再行 , 返轉頭食個葡撻 .


最正宗係依間 ? 聽聞係第一間店 .遠遠就聞到香味 . 比貴賓室的好吃 .


去澳門 , 會想吃葡國餐 . 聽說這間店很出名 , 男友朋友也很推廌 . 晚上人超多 , 要吃就要早點來排隊 .

 
老闆叫我地點 3 個菜就夠 , 但我地眼寬肚窄 , 結果打包左一碟 .

很好吃的葡國雞 , 一送上來就被 ko 了 , 很香 , 汁又濃 , 送飯一流 .


薯茸馬介休 , 好厚肉 , 超好味 . 但太大碟了 , 吃剩 3 分 2 .


燒牛仔骨 , 我唔好牛 , 只吃了一點點 , 不過很野味 . 旁邊的薯條 , 我全 ko 了 , 因為超好味 !


我唔鐘意食魚 , 特別係多骨的魚 . 男友轉眼就吃了一大條 , 應該很好吃吧 !


沒有留言:

張貼留言