網頁

2014年7月26日 星期六

獨樂 , 何不眾樂 ?

29.07.2014
相信 , 每個地方總有些壞份子存在 . 幸運的可以因踩住別人而上位 , 不幸的卻會成為眾人背說三道四的話題 .

剛出來工作時 , 人事關係攪不懂 , 再加上我個外型 , 唉 ... 人地唔蝦我就奇啦 . 就係因為受過別人唔好既對待 , 所以我一向行好人路線 . 依加 , 人大了 , 更明白 , 唔攪人做好自己 , 人地會攪返你 , 要自保 . 背後一起說人好了 , 總之唔好做到出面 , 始終係同事 .

剛到貴賓室工作時 , 所有同事都志不在此 , 因此無發現有異樣 . 究竟是幾時開始 , 某同事開始有小動作 , 由忘恩負義到現在犯眾憎 . 不過 , 我們都是好人 , 沒有黑佢臉 , 亦沒有暗算佢 , 只係唔幫佢而已 .

一張表揚信值多少錢 ? 簡單來說 , 不值一文 . 大部份同事講 Team Work , 我們跑到一張表揚信會把所有當時在場的同事名字記在上面 , 再轉交公司 . 雖然說表揚信不值錢 , 但不可以沒有 . 因為它代表你整個人既服務能度可信性有幾高 .

經理常說假如有一天你被客投訴態度差 , 但卻成日有表揚信 , 外間的人又怎會相信你態度差呢 ? 只會覺得係乘客無牙理 , 公司不會相信 . 的確是有道理 .

平日我好少去跑數 , 但我條數卻唔差 , 無它 , 同事無施奉獻 . 每次跑到都會把我的名字寫上去 . 一個咁做 , 個個都咁做 . 我教新同事都會講表揚信不值一文 , 但不可沒有 , 要加入圈子就要寫埋其他同事個名落去 . 要知道你可以有咁多時間去做好 service , 再攞到表揚信都係多得身旁同事做埋你個 duty , 你先可以咁專心去跑數 . 我有道理嗎 ?

有位同事由始至終都唔明 " 獨樂 , 不如眾樂 " 的道理 . 人地跑到的是自己 , 自己跑到的也是自己 . 最令人討厭的是人地種了恩 , 她馬上去取果 . 這樣的人就算我再好戲也不想浪費精力假對佢 . 我現在係唔鬼理佢 .

每次別人因佢而 " 屎 " 上身 , 事後件事攪大左 , 投訴客卻寫表揚信 , 經理知道加以讚揚 " Well done " . 佢總係妒火中燒 . 點解大家都知 ? 因為佢每次事後都會去跑數 , 平日 in charge 好少會主動去跑數架 . 講真 , 一個 in charge 點會咁得閒去跑數呢 ? 亦因為咁先要靠班細既幫手 .

我剛寫了一篇 " 難以捉摸的乘客 " , 那個乘客就係佢送我的 , 當時我有把所有同事名字寫上去 , 包括佢 . 第二天 , 佢又好好命收左別人既果 , 卻要同事幫手打 report , 但卻沒有寫同事名 ( 我只是看不過眼 , 當天我是放假的 , 沒名也很正常 )

同事跟我分享了此事 , 我都係個句 , 根本不值錢 , 要攞就要攞一張有價值的 . 黑仔如我 , 此話一出 , 當天就食了兩單投訴 .... 下篇再跟大家分享

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379.html

沒有留言:

張貼留言