網頁

2014年7月23日 星期三

難以捉摸的乘客

25.07.2014
某天 , 下班前 , 我遇上了一為麻煩友 .

麻煩友原本坐的航班 Delay 了 45 分鐘 , 細問下 , 他說要到當天做 Visa , 但航班 Delay , 會令他原本有機會趕到落地簽 , 到現在一定趕唔到落地簽 .

他要求坐早一班航班 , 那時候是 1755 , 而他想坐的航班是 1845 起飛 . 公司一向 40 分鐘前就不接受任何乘客 Check-in . 現在距離 Close 時間只有 10 分鐘 , 而他又有行李 Check-in 左 , 正係轉佢件行李 , 快極都要一個鐘 , 所以不用想也知道辦不到 .

貴賓室乘客就是口大 , 我地絕對要做場戲比佢睇 , 明知做唔到 , 都要幫幫佢 . 很簡單 , 就是打個電話問一下 Check-in Counter 的主管 . 電話接通一刻 , 距離 Close 時間只剩下 8 分鐘 . 我地係地勤 , 唔係超人 , 邊有可能 8 分鐘轉到件行李 , 再 Check-in 埋你 , 再換埋發機證呢 ?

一般乘客見到我地咁落力去打電話 , 之後又勁無奈咁話 " 做唔到 " , 見我地交足戲 , 一般都會比條生路我地行下 . 點知 , 今次依個客 , 真係超麻煩 ! 麻煩到我有一刻係到諗佢可能係 " 神秘人 "

1 . 佢堅持話 8 分鐘 , 係夠時間做 , 只係我地同事懶 , 唔肯做 .
( 明知做到唔洗對住你 , 做到又點會唔做 ? 想你投訴咩 ? )

2 . 根據 E-mail 通知 , 航班雖然 Delay 45 分鐘 , 但到達當地時間只係遲左 20 分鐘 , 佢唔信 , 不停話無可能做到 .
( 遲左開車 , 開返快少少 , 咪可以追到時間囉 , 唔通明知遲左 , 都專登開慢 D 咩 ? 最重要係 , 我又唔係機長 , 我點知條路線係點 , 點樣飛快發 , 我真係唔識答 .
你問個 Reception 點樣開飛機 , 我答到你就轉行做機師啦 , 洗坐係到 ? )

3 . 要求同事 Send 電報 , 要求我列印個電報比佢睇 .
( 我個部係普通電腦 , 唔係電報機 , 你唔信人地 Send 左電報 , 要求人地再 Send Email , 人地比埋 E-mail 你睇 , 你都仲係唔信 , 咁係究竟想點 ? )

我由 1800 對住佢到 1930 , Keep 住好笑容同解釋 , 佢就無啦啦問我點解唔去魚翅航空做 , 之後又問我攞表揚信 , 仲寫左一大堆好說話 , 又話我有耐性 , 又話我多次嘗試令佢冷靜 , 佢好多謝我咁幫佢 ...

令我諗唔明 ... 佢煩左我咁奈 , 目的係咩 ? 就係為左睇下我 EQ 有幾好 , 之後可以寫張表揚信過我嗎 ??

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-article-id-101737.html

沒有留言:

張貼留言