網頁

2015年2月19日 星期四

三日兩夜日本沖繩 Okinawa 自駕之旅 ( 美國村 ) * 2015 二月

10.02.2015

一心諗住黎美國村睇日落 , 結果 Shopping 累事 , 哈哈 ! 黎到美國村 , 有少少似去左聖誕市集咁 , 可能因為佢所有粒飾都亮燈了 .

令人注目的摩天輪 .

不停轉呀轉 , 不停換顏色 . 好靚 .

想黎 Shopping , 但因為太夜了 , 大部份店都關門 , 男友捉左我去食飯 .

隨便搵一間店就入去食 , 原來係食西餐 , 侍應都係外國人 .

亂叫的 , 好似有青檸水 , 但全部分開上 , 等你自己 Mix .

佢既冰粒係係香蕉冰 . 飲落去有香蕉同青檸味 .

我的炸雞配薯菜 .


牛排配麵包 , 唔熱 , 又硬的麵包 . 講真依餐飯麻麻地 . 但就食左差唔多 300 蚊 !



 夜晚 Shopping 好去處 , 其實國際通都有一間 , 只係因為開車返酒店途中又見到另一間 , 所以就入左去打個轉 , 結果零晨三點先返到酒店 ... 仲辛苦過返工 !

沒有留言:

張貼留言