網頁

2015年2月23日 星期一

三日兩夜日本沖繩 Okinawa 自駕之旅 ( 第二日的下半場 ) * 2015 二月

11.02.2015

當然而係去 Shopping . 想去西松屋好奈 , 但之前認錯左玩具反斗城係佢 , 所以攪到今次先第一次黎 .

依到出及買 BB 同小朋友既野 , 係到我買左好幾件衫 . 坦明講到 , 其實 , 我都可以係到買到衫 , 我著 150 , 好抵買 .

玩具都有得買 , 不過係到買就貴左少少 , 係玩具反斗城個間 BB 店就比較平 , 而且佢地好近 , 可以格價 .

鞋仔好可愛 , 好平 . 不過係 Made in China .

男友就去左買酒 ! 聽聞被人搶貴曬 , 我地都係其中一個搶到日本無得買既人 , 嘩哈哈 !

好次幾有效 , 幫妹妹買的 , 順便買多盒放屋企 . 不過我就無專登去格價 , 因為根本無概念 .

妹妹話一家要買黎試下 , 所以我都買左 , 但就未開黎試 , 試用再話比大家知 .

晚上行到好夜 , 再一次返黎神德食拉麵 , 係美榮橋後面 , 差唔多成十點先開 . 行夜左都唔怕無地方食飯 .

同其他拉麵一樣 , 要先買飛 .

我買左個雞肉拉麵加蛋 . 男友就買左豚骨濃湯拉麵 (加大) .


表面睇好相似 , 實質一碟係石垣牛餃子 , 另一碟係煎蝦餃 .




沒有留言:

張貼留言