網頁

2015年2月19日 星期四

三日兩夜日本沖繩 Okinawa 自駕之旅 ( 萬座毛 ) * 2015 二月

10.02.2015

今日會先向北方走 , 以萬座毛為終點站 . 再回頭返酒店 .

之前 , 小地勤係第二之沖繩之旅時 , 嘗試過坐巴士到萬座毛 . 車錢不但貴 ( 來回要成二千幾 Yen ) , 而且落車位亦唔近萬座毛 , 要由車站再行成起碼 20 分鐘既路先會黎到 .

係市集附近停車 , 免費的 . 先係小市集打個轉 . 買的都是國際通既手信 .

其實萬坐毛依個景點唔大 , 好快就可以行完 .

今日天氣真係好好 , 藍天白雲青草地 !

萬座毛係正海邊 , 所以好大風 , 大浪 ! 依張相係介紹沖繩既旅遊書到一定有見過 . 

依到景色真係好靚 , 喜歡藍色既大海 , 係到吹下海風 , 打個轉 , 心情大好 !

向下望 , 原來好高 ! 

對面岸間好出名既酒店 , 不過我唔記得佢叫咩名 . 

沿住海邊行 , 不停咁影相 , 睇風景 , 吹海風 , 笑下傻仔野 , 明明個景點 15 分鐘就可以行完 , 我地卻用左差唔多一個鐘 .

好多大陸遊客係到影相 , 佢地好大膽 , 爬到好高 , 真係大無畏精神 !

雖然冬天 , 但有太陽 , 又比我見到雪糕售賣機 , 再加上未食 Tea , 所以就買了 .

日本的綠茶產品係值得推介 ! 160 Yen , 超好味 !

沒有留言:

張貼留言