網頁

2015年2月6日 星期五

歐洲自由行 * 2015 ( 慕尼黑 Munich 周邊遊 - Fussen 舊天鵝堡及 Alpsee 湖 - Day 8 )

10 Jan ( 住 Munich )

2013 年的德國之旅 , 小地勤提到會再來遊 Fussen . 今次終於完成曬整個景區內我最想去的景點 - 舊天鵝堡及 Alpsee 湖 .

之前有跟這條五月柱子影相 . 原來這是背面 .

五月柱巴伐利亞的鄉鎮城市非常重視的傳統文化之一 . 每個巴伐利亞城鎮將豎立五月柱當成一個重要的慶典儀式來看待 . 每個鄉鎮於五月一日當天豎起新的五月柱後 , 就由年輕男子徹夜不眠地守護著五月柱以免被鄰村偷走 .  如果真的被偷走的話 , 要以整車啤酒和食物去贖回來 . 這是小地勤在網上找到的資料 , 今次行程 , 我係同事既導遊 , 不但要帶路 , 仲要介紹 .

小山坡上的舊天鵝堡 .

我今次終於有時間上去打個轉看看 .

城堡下的小屋 .

小山坡上看小屋 .

行左一小段斜路 , 見到有間屋仔有人出出入入 , 所以好奇入左去睇下 .

原來係一間好簡約既教堂 .

好多路梯要行 .

回頭望 . 今日係行山日 , 好健康 .

其實只係打算上黎睇下 , 而無諗過要入去 . 依到最多人既地方係城堡旁既手信店 .

舊天鵝堡一角 :

從舊天鵝堡遙望去新天鵝堡 .

依座城堡好似我細個時畫既個種城堡 , 舊天鵝堡既外型走可愛路線 .

對比起新天鵝堡 , 依到遊客比較少及殘舊一點 .

免費開放既地方唔多 , 所以行左一圈就離開了 .

再回望一次舊天鵝堡 . 真係要講拜拜 !

一出城堡 , 沿住山路就黎到 Alpsee 湖 , 原來咁近 . 

好大風 , 不過今日天氣真係好和暖 . 假如同事唔好成日影我最狼狽既一刻就好了 . 得依張相叫做見得下人 ...

終於行曬三個我最想去既景點 , 新 / 舊天鵝堡及 Alpsee . 相信 , 小地勤都唔會再黎第三次 Fussen 了 . 

其實 Munich 周邊的國王湖真係好靚 , 大家有機會記住花時間過去走一轉 ! 這是 2013 年遊國王湖的相片 . 有機會的話 , 小地勤都想試下夏天黎睇下 , 相信會仲靚 .




沒有留言:

張貼留言