網頁

2015年2月19日 星期四

三日兩夜日本沖繩 Okinawa 自駕之旅 ( 出發前的準備 ) * 2015 二月

10.02.2015

快閃之旅由早機開始 . 一上飛機就見到我位好朋友空姐 . 對上個次見到佢都係同一班早機 . 成程機佢都好得閒 , 因為今日佢係 Economy Class 既呀姐 , 朋友見面分外開心 ! 時間過得好快 , 轉眼間就到左沖繩 .

一出關一邊係好冷清既 Money Exchange . 應該唔會有人咁笨黎到依到先唱錢掛 !

另一邊就係小地勤每次都好推介既 Information Counter , 又攞左本新版既 " 來來琉球 " . 根據小地勤既個人經驗 , 書店既旅遊書太唔 Update , 所以真係唔洗買 ! 

係旺角租的 Wifi , 45 蚊一日 , 男友既搵食工具 , 走水貨必備 .

OTS 係機場會有人接你去攞車 . 沖繩最多只可以開到 80 , 但人地都溫馨提示 , 唔過 100 都 ok . 租 48 小時 , 約 10500 Yen .

今日天氣好好 , 真好采 , 之前睇天氣預告話三日都陰天 .

檢查完架車無問題 , 就可以開始我地既 " 三日快閃之旅 " .

其實有 GPS , 真係唔會迷路 .

 今日天氣真係好好 , 藍天白雲 , 一點都唔似係冬天 . 而妹妹同樣身處係日本 , 但佢個邊就落緊雪  , 我地兩姐妹全程不停 Whatsapp , 睇下北海道平定沖繩平 , 估唔到咁都可以兩地格價 .

 經過遊那霸市必坐既單軌電車 . 忍唔住要再講多次 " 今日個天好靚 ! "

沒有留言:

張貼留言