網頁

2014年12月10日 星期三

五日四夜峇里島 ( 第二天 - Dinner ) * 2014

23-27.11.2014

為左唔想比人呃 , 所以去左附近酒店既餐廳食晚飯 . 就咁睇算合理 , 每款食品都 10 萬以下 , 即不用 80 蚊 , 所以我地叫左四個餐 . 諗住今晚豪食一下 .

食間餐廳好似好有情調咁 . 每個侍應都祝我地新婚快樂 ... 不過係到咁多日 , 都比人祝過無數次 , 亦比人問過無數次係唔係 Honeymoon . 



依杯係 22 萬 ( HKD 16 ) 既菠蘿汁 , 應該無加水 , 真材實料 , 不過 , 我賺佢太結 , 唔似果汁 .



上餐前有花生同包 , 比你食住等 .



想試下印尼咖哩 , 而依個咖哩雞係四個餐裡面最好食 .



好鐘意食 Pizza 既小地勤 , 點了一個 Pizza . 平日我唔太食得多野 , 但唔知點解一到放大假 , 就好似金魚肚咁 , 食極多野 !



我唔太好肉 , 不過旅遊書都建議遊客要食當地 BBQ Pork , 所以都有叫黎試下 , 都唔錯 . 不過就比較細份 .



唦嗲令人驚喜 , 連炭爐一起上 , 好特別 . 小地勤小見多怪 , 別笑我 . 由於我地掛住食其他野 , 攪到唦嗲燒到好乾 , 建議一上即食先 .



與所有食物大合照 , 沒法 , 今次行程都唔知影咩好 ...



Hea 下 Hea 下又過左一日 , 晨早返酒店睇下電視 , 就訓覺 , 好健康既生活 .



沒有留言:

張貼留言