網頁

2014年12月9日 星期二

五日四夜峇里島 ( 第二天 - 酒店 ) * 2014

23-27.11.2014

昨天 , 晚上才到酒店 , 什麼也沒看到 . 對 Bali 的感覺是似返左鄉下 , 夜晚四周都很黑 , 沒什麼燈光 , 也沒有店舖 .

其實 , 這幾天都沒有為自己安排行程 , 因為小地勤對 Bali 的景點真的不太感興趣 , 而必玩的水上活動 , 對一個唔識游口既我黎講 , 實在太刺激 , 我真係無勇氣去試玩 . 我唔玩 , 男友亦要陪我無得玩 , 哈哈 .

訓到自然醒 , 很久沒試過晚上十點幾訓覺 , 可以訓到第二朝九點 , 依種感覺真係好好 ! 第一時間走出露台感受下 Bali 既天氣 , 一個字 " 熱 " !


門外風景如下 , 尋晚依個位置放煙花 .


食早餐的地方 , 很多中國人 , 全是跟團的 . 基本上依幾日 , 九點半後唔會見到佢地 , 直到晚上七點佢地先會再出現 . 成見酒店 , 大部份時間都正係得我同男友兩個仲留係到 .


自助早餐 ... 跟尋晚的 Room service 食物有八成相似 .


食完早餐 , 係酒店四圍行下 , 睇下酒店有咩設施 .


我一直以為依個涼亭係比人乘涼用 , 但晚上先知係比人食燭光晚餐用 . 小地勤係 Bali 的第一個早上仲係白白淨 .


泳池 , 有大人池同 BB 池 . 五日裡面 , 我正係落過一次水 .


通往沙灘之路 , 酒店近海起 , 所以自己有個沙灘仔 .


行出沙灘先發現 , 係唔可以係到游水 , 因為依到正係 For 玩水上活動用 . 而且水亦沒沖繩的乾淨 . 不過可以打沙灘波 , 都係個句 , 小地勤係運動白痴 .


酒店有很多 Bali 風情既撼設 . 每個房間門口都有依個公仔 , 可能係門神 .


熱帶小島既花真係開得好靚 ! 係酒店行下 Hea 下 , 又到左中午 ! 真係超級悠閒 .


沒有留言:

張貼留言