網頁

2014年12月16日 星期二

五日四夜峇里島 ( 第五天 - 離開 ) * 2014

23-27.11.2014

終於可以離開 Bali , 返香港 ! 係酒店食埋最後一次早餐 , 小地勤就返房執行李 , 而男友就爭取最後一刻 , 又去游水 .


前幾日係酒店附近 , 又被人 " My Friend " 咁跟左成大半個鐘 , 不停話我抽到頭獎 . 係咁叫我去拎獎 , 終於打開黎睇 , 原來我中左 七晚 免費酒店 , 不過算把啦 . 小地勤唔想被人再呃 , 亦唔打算再黎 Bali .


1200 點就 Check-out , 係 Lobby 等 Shuttle Bus , 我地前一日比左 20 萬包車返機場 . 雖然比黎既時候貴左 5 萬 , 但點都好過再比其他人呃 .


1300 上車 , 差唔多 1400 幾先到機場 . 去機場有兩條路 , 去酒店時係行快路 , 回燨場時係行慢路 . 我地班機成 1800 , 所以到左機場先搵 Post Office . 但原來成個機場得一個 Post Box . 就係 Information Counter 前面 .


轉眼返黎香港已經成兩星期了 , 但到現在都仲未收到張 Postcard , 好擔心寄唔到返香港 . 好擔心之前被人呃既郵票根本就係假郵票 .



行完成個機場 , 去左 Arrival Hall 食 Lunch . 今次相信機場唔會呃人 . Menu 每款 5 萬以下 , 飲品就有平有貴 .


餐廳環境 , 好開揚 !


好好味既 5 萬蚊河粉 , 咁多日最好味既一餐 . 


男友話咁多日最好味就係依件雞 , 無燒到乾曬 . 5 萬蚊既印尼傳統餐 .


天氣好熱 , 機場冷氣好似唔太夠 . 飲杯青零水都要 2 萬幾 .


慶幸之前有上網睇別人分享 , 先無洗曬所有錢 , 一心以為離境稅係 15 萬 一位 , 點知加左價 , 現在係 20 萬一位 ! 都係個句 , 好采無洗曬所有錢 .


寄完行李 , 攞完登機證 , 過保安檢查前就要比每人 20 萬保護費先出到境 . 比完錢 , 就會貼返張野係地登機證後面 . 亦記住要好好 Keep 住入境時個張表 , 否則都係有麻煩 .


入到禁區 , 又係時候將所有既錢用曬去 , 買左香薰同印尼辣醬 , 最後 , 得返 4 萬 7 , 諗住買杯 4 萬 5 咖啡 , 結果唔找錢 ... 咁又被人昆埋個 2千蚊 , 一蚊都無咁離開 Bali , 返香港 .


1800 準時上機 , 有飛機餐食 , 但我個麵唔太好味 . 印尼口味飛機餐 , 好似怪怪地 .


沒有留言:

張貼留言