網頁

2014年12月14日 星期日

五日四夜峇里島 ( 第三天 - Bali Collection ) * 2014

23-27.11.2014

其實今日主要行程係去 Bali Collection . 行左 ... 我估差唔多兩個鐘 , 聽到行左咁奈都嚇親大家 , 不過 , 作為一個地勤 , 我地既看家本領就係腳骨力非常好 . 


對 Bali Collection 既第一個印象係 " 下 , 普通商場 " . 十一月尾既 Bali 都仲係 30 幾度 , 見到聖誕機既一刻 , 覺得有點格格不入 .


係商場涼左陣冷氣就行左出去 , 轉頭一望 , 原來個商場係 Sogo 囉 !


出左 Sogo 有個水池 , 兩邊都賣傳統野 .


佢地既商店仔既格局好似沖繩機場既 Outlet . 有好多大品牌 , 但點計都係香港平 .



行到攰 , 可以黎喂下魚 . 


又或者係公園仔到坐下 .


之前係泰國都見到有類似既擺設 , 東南亞既特色 ? 


係到仲有間超市 , 有手信同食品 , 但價錢當然唔平 . 不過 , 我都有買少少野 , 因為大型超市唔會呃人 . 有時平 , 計埋比人呃都唔至果個價 .


係到仲有好多餐廳 , 仲會車埋係返酒店 . 我地搵左一間貌似唔貴既餐廳食飯 , 結果就被人呃多左 20 萬 ... 

我無貪佢 buy one get one free 既優惠 , 叫杯 2 萬幾蚊既芒果汁就算 . 當地既果汁唔加水 , 結果杯飲品就好結 , 用飲管肯本飲唔到 .

男友就試左佢地既 buy one get one free 特飲 . 一杯要成 4 萬幾蚊 . 一心諗住買一送一 , 計返 2 萬幾蚊都算抵 . 點知比錢時 , 佢地扮曬野 , 話唔係買一送一囉 ! 怪唔知得剛剛見到有一家人 ( 中國人 ) 賣單時攪咁奈 , 原來係理論緊 .


我地叫左個海鮮餐 ( 2 人用 ) , 前菜係沙律菜 .


海鮮餐 , 好似好大盤 , 寫明 39 萬 + 20% service charge , 而當時 , 店員係門外用中文寫明免 20 % service charge , 所以呃左我地依班睇中文既人 . 事後賣單 , 都係個句 , 無講過 , 而門口張 notice 當然亦無左 ! 所以食完依餐飯係發自內心咁討厭依個地方 . 


如果正食海鮮應該唔會有飽既感覺 ,所以有配飯 .


個海解餐有龍蝦 ,蟹 , 魚 , 魷魚 ... 




賣單後 , 餐廳亦無再提話會免費車你返酒店 . 就算佢主動同我再講車我返去 , 我都唔會相信 ! 好采 Bali Collection 本身每小時都有一架 Shuttle bus 送去各大型酒店 . 當然 , 小地勤公司送的不是大型酒店 , 但附近都有站落車 , 所以返酒店不是問題 .

食左一餐 , 諗住只係 50 萬樓下 , 最後就 60 幾萬先賣到單 . 印尼四處都充滿呃遊客既人 , 感覺很差 .

沒有留言:

張貼留言