網頁

2014年12月23日 星期二

與同事過冬

22.12.2014

22 號係今年冬至正日 , 雖然無得同屋企人食飯 , 但兩位當日有返工既媽媽都真係超關愛同事 .

掃把本來返中午十二點 , 但突然早左返黎 , 原來去左買壽司比同事食 , 幫我地要返工既同事做冬 .



不食生的我 , 掃把也沒忘記 , 另外買了一盒熟食給我 , 真係好體貼 !



晚上 , 準備收工 . 另一位媽媽又為我地每人送上一碗湯圓 , 真係好溫馨 .



好同事真係可遇不可求 ! 雖然有時工作上出現好多不如意既事 , 但整體黎講 , 貴賓室工作係開心的 ! 

祝大家冬至快樂 !!!

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言