網頁

2014年12月15日 星期一

五日四夜峇里島 ( 第四天 - 行沙灘 & 露天餐廳 ) * 2014

23-27.11.2014

由中國廟向下行返酒店 , 會經過一個碼頭 , 兩個開放既海灘 .

依個碼頭 , 相信就係可以坐船去附近海龜島既碼頭 . 係到迫左好多旅行團既巴士 .


另外兩個海灘既其中一個之前已經係 " 五日四夜峇里島 ( 第二天 - 向上行 ) * 2014 " 介紹過 , 所以今次就講另一個海灘 .

其實依到係一間大型酒吧 , 但未到夜晚 , 所以無人 . 我地行到行左陣同坐左陣 . 吹下海風 , 踩下沙 , 影下相 , 悠閒咁過左一個鐘 . 大家睇相啦 !






行下行下 , 好快又返到酒店 , 太陽準備下山 , 小地勤亦曾爭取最後一日既機會 , 終於第一次係酒店落水 . 曾經 , 我學左 10 堂游水 , 亦激死左個教練 , 因為得我一個學左 10 堂都唔識游水 . 雖然係咁 , 但起碼個 10 堂終於令我學識左浮 . 

我係 BB 池到玩水同半浮半游 , 我男友全程都睇實我 , 因為我的確學極都唔識 , 隨時會浸死咁樣 , 都的確幾嚇人 !

七點左右 , 中國團友開始返黎同落水 , 我地就急急讓返個池比佢地依班文明人 . 

又係時候出發去食晚飯 . 今日選了一間露天餐廳 , 仲有人唱歌 , 好有情調 .


今次試左一杯 2 萬幾蚊既西瓜汁 , 咁多杯果汁中 , 西瓜汁最好飲同解渴 .


今次叫左 BBQ Duck , 男友話印尼既肉全是 BBQ , 有時燒得太乾身了 . 邊邊附送既炒通菜 , 超好味 !


上次試食左印尼綠咖哩 , 覺得好好味 ! 今次就試下 , 當地既經咖哩 , 個人覺得綠咖哩好味好多 !


試左間餐廳既推介 , 就係依塊漢堡排 . 一般般 , 因為我唔好肉 . 旁邊塊炸薯反而仲好味 !


今餐都係酒店附近既酒店餐廳 , 所以都係無呃人錢 . 食左 36 萬 , 約 250 幾蚊 HKD , 好合理 !

沒有留言:

張貼留言