網頁

2014年12月11日 星期四

五日四夜峇里島 ( 第三天 - 悠閒的早上 ) * 2014

23-27.11.2014

小地勤仲以為酒店一星期先會轉一次餐 , 雖然都仲係大同小異 , 但起碼叫有少少變化 , 都算唔錯 !


比起昨日杯 3 萬幾蚊既咖啡 , 今日早上依杯其實仲好飲 , 仲似一杯咖啡 .


第三日既 Bali 天氣都仲係好好 , 睇見個大太陽 , 小地勤就更唔願行出去 . 男友有男友自己去游水 , 我有我係房到睇電視兼睇實佢 .


不時停到遠處有尖叫聲 .


怪唔知得成日見男友係池邊游黎游去 , 原來等落花 . 某程度上 , 小地勤係好實際 , 花錢買花送我 , 我一定黑臉 . 免費既花 , 我樂得收 , 其實我都好易氹 .


Hea 到兩點幾 , 太陽無咁厲害 , 就向下走 . 尋日向上走 , 今日當場要向下走 , 睇下有咩分別 .

行左半個鐘 , 黎到依個 Art Market , 其實一見到就唔想入去 , 但一場黎到 , 都係入去打左個轉 , 無野會想買 .


我住依區 , 比較後開發 , 條路爛到 , 成日要行出馬路 .


行行下見所有車都停低左讓路 , 可能係節日儀式 .



之後又通返車 , 條路好窄 , 人車爭路 .


又行多半個鐘 , 黎到一個公園仔 , 食到好少車 , 仲要行人路好好行 , 幾多人跑步 .


一路向我地既目的地 Bali Collection 進發 , 一路睇下花花早早 , 談下心 , 不停有海風吹埋黎 , 完全唔覺得自己行左個半鐘路程 , 哈哈 !


沒有留言:

張貼留言