網頁

2014年12月18日 星期四

一個也不能少

19.12.2014

最近天氣冷了很多 , 小地勤也突然病到了 , 到今天才回復精神 .

同事豬豬已經 Last Day 左 , 掃把好快手咁請到一位新同事 , 最近也見過她了 , 感覺是那種很聽教聽話的女孩子 . 由於新同事未還要受訓一小段日子 , 所以去完旅行後 , 小地勤有兩星期都要返 Off - OT , 即係無得放假 , 要返工 . 

最近 , 豬豬同事走後 , 本以為會世界和平 . 但唔知點解某同事又開始出現問題 , 她工作表現跟情緒一樣起復 , 她每次表現唔好 , 都只因 " 戀愛大過天 " . 她最近成日玩失蹤 , 話病就病 , 累其他同事要 OT 黎頂佢個位 . 其實我地係一 Team 人黎架 , 每日返工都係人手剛剛好 , 一個同事頂一個同事食飯同休息 , 少一個人 , 工作多了 , 休息少了 , 你 , 有無想過其他同事既感受 ?

同事之間 , 一起相處了起碼兩年 , 小地勤對住班同事多過對屋企人 . 唔明白點解最近依位同事要咁玩野 , 可能佢覺得呀姐對佢唔夠好 , 但這不是同事錯吧 ! 你話射就射 ( 射波 = 請病假 ) , 真係唔理班同事死活 .

成日都話山水有相逢 , 成日聽佢講無幾多真心朋友 , 其實無真心朋友係因為自己大自我 , 太自私 , 看不到別人吧 ! 就算唔做 , 都唔洗咁 ? 他日真係唔做 , 你唔通唔諗住保持聯絡 , 繼續做朋友 ?

有時都明白 , 工作辛苦 , 又無自由 , 好多時都會想炸病唔返工 . 以前小地勤也經常請病假 , 但現在依間公司 , 請病假只會辛苦了其他同事 , 所以我真係做唔出 .

依兩日病到死死下 , 退唔到燒 , 我都仲堅持返工 , 為既都係同事 , 唔想少一個人 . 當然 , 我地都有個好掃把 , 專登放少半日假都返黎頂我走 . 某程度上 , 依個部門真係好好 , 好在同事團結 ! 我真係唔希望再有同事唔做 ... 希望佢玩完野 , 就會諗通返 .

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言