網頁

2015年7月27日 星期一

不一樣的 Team

27.07.2015

今年我地依 Team 攞左好多獎 , 年頭公司的頭 10 位最多表揚信既同事 , 由我地霸曬 1 至 10 名 ! 公司只好另外辨獎金比我地 , 免得其他部門既同事沒機會入圍 .

我地被打做成 Good Service 既代表 ! 老闆同外界對我地既評價亦好高 . 公司一講 Good Service 就會提到我們成 Team 人 . 我地今年 7 個同事 , 總得 11 個獎項 , 絕對成為一時佳話 !

返工的確好辛苦 , 呀姐對我地太有期望 , 有時都有點壓力 , 不過人就係要被迫出黎 , 所以先有今日既成果 ! 從此我們心口再多一個特別的襟章 .

貴賓室的同事以舊人為多 , 今年成績咁好 , 都因為呀姐留到人 , 同事熟手 , 客人來來去去都係見到我地 , 我地又認得佢 , 佢地覺得有面又開心 . 不過 , 最近大家都好似各有心思 , 同一行 , 工作久了 , 的確有點厭倦 , 舊人又一個一個離開 , 好大打擊 .

新同事對舊人個套又唔太接受 , 成日小小事都爭拗 , 其實我地只係想個 Team 好 , 想新人早日上手 , 大家輕鬆 , 結果現在係迫到舊人都唔想多事 , 唔想教人 . 2015 年 , 我地攞左好多獎 , 咁 2016 年 , 萬一舊人再走 ? 點算 ?

剛得獎 , 好開心 , 為自己係 Lounge Team 而感到光榮 , 但同一時間卻很擔心 " 斷層 " 的問題 . 希望係我太多心 , 希望掃把請到更多好同事 , 希望我可以轉 Post 位 , 其實我唔想再拍新人 , 我無心也無力了 ...



沒有留言:

張貼留言