網頁

2015年7月18日 星期六

每兩年一次的 DG + Safty

15.7.2015

地勤每兩年最少要上一次 DG ( Dangerous Goods ) 同 Safety , 每次上完都要即時考試 , 其實小地勤已上過好多次了 , 所以好多野都只係聽下就算 . 由於真係上過太多次 , 所以考試都好難會唔合格 , 除非真係亂做啦 !

記得以前係 J 公司 , 小地勤係德航 Team , 所以比其他同事要考多一份卷 . 印象中個份卷係堅難 , 係電腦上睇 , 有成百幾二百頁雞腸 , 仲要睇埋 Movie , 之後再即時考試 , 如果唔合格 , 好似有多一次機會 , 都仲唔合格 ... 死了 ! 要打返去同坐台講 " 麻煩要改 Duty , 因為我考試唔合格 , 要再考多一次 , 約兩小時 ... " 

我地既考試 , 80 分先叫合格 , 我地考試既內容都係工作上唔多會用 , 但又必須要知道既事情 . 如 9 種危險品分類 , 遇到炸彈電話要點樣處理 , 寄行李時要問客人既安全問題 , 有咩係最多客人會帶而唔帶得等等 ... 尿袋 , 其實同火機一樣係唔可以 Check-in , 但就可以 Hand carry 上機 , 原因係依兩件野假如發生小爆炸 , 放係 cabin ( 乘客坐位的那一層 ) , 會即時可以處理 . 如果放係 Cargo ( 放行李那一層 ) , 出事時根本唔會有人知道 , 到知道時已經好大火 , 相信都死緊 .

根據知料顯示 , 飛機好少出事 , 而好多時出事都係因為 " 人為 " . 正如我剛剛所提到既尿袋 , 分分鐘會燒左成架飛機 . 地勤成日要係閘口做證件檢查 , 除左要保障乘客可以順利入境之外 , 另一原因當然係搵下有無人攞假證件 . 恐怖份子依加四圍都有 , 真係防不勝防 .

上年年中 , 好幾次既飛機失事 , 全是人為 . 香港機場亦有飛機失事既事件 , 可能大家都唔一定記得或知道 . 某年打風 , 專飛台灣的華航客機就因 landing 失敗而失事 . 成架飛機反轉左 , 依件事有人死左 , 有人受傷 . 事後 , 有人話因為行李磅得唔足 , 手提行李亦太多同太重 . 每次地勤同大家收 overweight 既錢時 , 大家都係鬧 . 有時地勤好心 , 放了大家 1-5 kg , 每人 1-5 kg , 電腦仍然只可以入你地 20 kg ( 因唔想收你地錢 ) , 無事就最好 , 有事大家就唔好怪人 . 

飛機能否成功起飛同降落 , 平衡係好重要 ! 別再問點解前面咁多位都唔比我坐 , 因為今日前面過重 , 一堆人走上前頭 , 會令飛機失去平衡 . 你想死 , 無人想陪你死 !

學某某人講 , 拉勻一世 , 坐飛機只係佔人生好短好短既時間 , 何必要轉黎轉去 , 為左個幾 kg 同個位而唔開心 ?

每個地勤都希望大家平安出發 , 平安回來 . 相信所有既航空公司職員比乘客更希望航班準時或早到 ! 有邊個會明白我地一班前線員工唔係正係面對你一班 Delay 機 ? 我地被人鬧 Delay 就快鬧到無感覺 , 我地好明白乘客要搵人出氣 , 搵人鬧 , 但小地勤勸大家一句 " 動手 " , 閣下會死緊 , 機場四圍都係收音既 CCTV . 

亦溫馨提示大家一句 , 係機場講粗口其實係犯法 , 平日我地一班前線無報警係我地大量 , 假如有一日閣下因為 Delay 而爆粗繼而被人拉左 , 唔好話小地勤無提醒過大家 . 


沒有留言:

張貼留言