網頁

2015年7月1日 星期三

2015/六月/北海道自駕遊/狸小路加不停的魚子飯*第五日

13.06.2015

最後一日係北海道 , 亦係時候留係狸小路買手信 . 去完狸小路買野就係附近行下 .

之後遇上一大堆穿上際典衫既人 . 

見咁多時間就企左係到睇表演 . 真係好有氣氛同好熱鬧 .

旁邊既人都好守禮 , 前排既人都坐低 , 唔會阻住後排既人欣賞 .

其中一隊出場 , 搖曬旗咁 , 音樂仲好強勁 .

每隊妄服都唔同 .

跳得好整齊 .



突然一秒鐘 , 套衫轉左紅色 , 全場拍曬手 . 睇左成個鐘頭 , 之後又返狸小路到搵食 .

男友比門口個魚子飯吸引左 , 所以堅持食依間 .

事後係明智決定 , 依餐食左 450 蚊 HKD . ( 無化妝 , 個眼圈的確幾嚇人吧 ! )

間餐廳既裝飾似賣西餐 , 但卻是食日本野的 . 



我地叫左 6 碟野 . 佢最推介係依個 " 不停加 ~ 不停加 ~ " 既魚子飯 . 要跟加魚子既師傅 " 打氣 " 架 . 我男友被人嚇呆左 , 唔識叫人停 ... 結果攪成咁 ! 流曬出黎 .

另一推介 , 樓梯魚生 ( 2人份 ) ... 我有試好少少 .

另一推介有機蔬菜沙律 , 有個好似芝士醬咁 , 超好味 ! 個外型仲要好得 !

食極都仲有 , 好抵 !

因為怕唔飽 , 所以叫左小小熟食 . 雞塊 .

北海道好出名既薯仔 , 個醬又係超好味 .

炸味精蟹肉 , 不過要熱食先好味 !

食咁多野都唔洗 450 蚊 , 仲有表演加不停既魚子 , 超值 .

沒有留言:

張貼留言