網頁

2015年7月27日 星期一

HI , MY FRIEND !

17.07.2015

今日小地勤有位熟客朋友上機 , Y 小姐跟小地勤係貴賓室認識 , 想當年小地勤剛到貴賓室就遇上公司 "最難捱的某一天" , 當日小地勤被一堆因 Delay 無了期而燥底既客圍左好奈 , Y 小姐見義勇為 , 扮惡人帶走左我 , 之後同我吹水 , 阻止果班人再圍我 , 依個世上的確有好人存在 . 自始 , 每星期五都會遇上佢 , Y 小姐係常客 , 現在更成為我 Facebook 上的朋友 . 能夠跟乘客做朋友 , 其實係一件開心既事 .

今日 Y 小姐又返北京 , 卻遇上北京 ATC , 大家係朋友 , 佢緊係唔會為難我 . Y 小姐的確對公司成日 Delay 好不滿 , 但佢好明白 " Delay 不是地勤錯 " , 仲笑話好彩今日小地勤有返工 , 如果唔係佢實悶死 . 其實我同佢都真係幾老友 , 咩都會傾下 ... 緣份真奇妙 !

正當我跟 Y 小姐吹水時 , 有位銀卡先生跟我 Say Hi . 原來係上星期上海打風 , 受航班取消而自行諗方法解決的那位銀卡先生 , 記得當日銀卡先生仲跟另外三位金卡先生諗住轉飛南京或杭州 , 再一起包車回上海 . 最後得返一位金卡先生陪佢完成飛杭州既計劃 . 可惜當日早上杭州也打風 , 飛機到杭州後 , 嘗試兩次都未能降落 , 結果原機返香港 .

估唔到今日又比我遇上佢 . 同佢傾左陣 , 佢仲話下次要帶手信比我 , 問我鐘意食咩 , balala ... 正當我地講返那晚上海取消後的慘況時 , 另一位金卡先生出現了 . 金卡先生就係因為那一晚才跟銀卡先生成為朋友的 . 見到我 , 佢第一反應係 " 不會又取消吧 ! " 我笑答 " 取消就陪你 Overnight 係到飲可樂 ! " 大家因一班機的取消而成為老友 . 其實當日佢地兩個都有難為過我 , 不過 "不打不相識" , 相信打後佢地都唔會再難為我 . 不過 , 我無當值既日子就唔知佢地會唔會為難我班同事 .

呀姐成日話同乘客打好關係係好重要 , 不過唔係個個人都會咁做 . 我個人比較假 , 對住客人會吹吹水 , 關心一下 , 特別係熟客 , 要令佢知道小地勤係認得佢 . 人就係奇怪 , 被人認就特別有面 , 就算遇上 Delay 都即時當無事 , 面子才是最重要 !

那一晚 , 送走三位熟客 , 就遇上一位自稱同事既 Y class 乘客 , 佢帶住個小妹妹 , 問可唔可以幫佢裝熱水 , 坦白講 "唔可以" . 但見到有小朋友 , 再加上佢有比職員證我睇 , 大家的確係 "不相識" 的同事 , 所以小地勤就心軟 , 幫忙了 ! 仲請位妹妹食糖 .

其實我地唔跟 Company Policy 做野係要同呀姐解畫的 , 別想騙呀姐 , 呀姐好精明 . 小地勤跟呀姐解釋完 "裝水事件" 後不久 , 呀姐就收到那位同事對貴賓室既 "讚美" . 好彩當時我決定幫佢 , 否則可能仲大件事 .

如何處理同一類事件以及如何跟旅客相處 , 真係一門好深既學問 . 想學野唔一定要上堂 , 觀察下其他同事點樣做 , 點樣處理比花錢上堂學理論仲實際 . 這是我個人既睇法 .

沒有留言:

張貼留言