網頁

2015年7月12日 星期日

當所有問題一次過遇上

13.07.2015

最近返了三晚夜班 , 每日去上班的心情都是沈重得很 . 何解 ? 原因有四 ...

1. 香港打了第一個 8 號風
2. Bali 火山可能爆發
3. 上海打風
4. 杭州打風

三日 , 小地勤都面對這幾個問題 , 最慘係 4 個航點 , 公司都有機 .

8 號風 , 當我們決定取消晚上航班時 , 個風竟無料到 , 其他公司都決定試飛 . 而我公司的乘客出名夠 " 強 ", 唔飛 , 佢地會覺得唔正常 , 可能佢地真係爛命一條 , 不怕死 . 旅行又預左 Shopping , 佢地出名大把錢 , 但卻省買保險 , 天氣問題 , 你搵航空公司攞餐卷 , 已經係 Extra 比的 , 仲想仕送埋酒店 , 唔好獅子開大口囉 !

Bali 火山隨時爆發 , 飛機係收到消息前 , 已起飛了 . 飛到過去 , 機場關閉 , 無得降落 . 你自己都有眼睇 , 你鬧都無用 , 打爛張台都係飛唔到 . 坦白講 , 每次遇上依種事 , 地勤都好想令個客打暈自己 , 無眼睇 , 即時訓醫院同收工 . 打後幾日 , 都一堆客問點解 , 點解 ... 你去問個火山同鬧個火山啦 !

上海打風 , 乘客又係發爛 , 有用嗎 ? 上海個機場一向天晴都出事 , 更何況天氣差 ? 我都好想問點解 ? 點解香港要增加大陸航線 ? 點解增加左之後 , 香港機場再不及以前風光 ? 點解返工日日都要圍住個上海轉 ? 點解人工唔加 , 客人增加唔緊要 , 但文化修養卻大不如前 ? 點解點解 ... 點解我要做地勤 ?

杭州打風 , 上海飛唔到 , 班強人話要試杭州 , 結果都係 Return Bay ( 即飛出去後 , 原機飛回來 ) ! 公司想取消又怕了班強國人 , 只可以一拖再拖 ... Delay 下去 .

面對依幾個問題同時發生 , 小地勤真係心身疲累 .

三晚既其中一日 , 有一位坐我地 Y/CL 機卻是大柴的 xx 會員乘客走黎叫我地幫手做少少野 . 我地已經好 Extra 咁幫左佢 , 佢仲要為難我地 , 重申她是一位姓何的港女 . 我地係負責貴賓室 , 而重點係何港女並唔係我地高級會員及 C/CL , 我地大條道理唔幫 , 但一時心軟還是幫她打了個電話去確定佢件行李情況 , 同事已經好好咁提佢要早少少到閘口確認一下件行李 , 結果 ...

1. 我是大柴的 xx 會員 , 我叫你做就做啦 !
( 我是花花的職員 , 我識你條鐵 ! )

2. 你地竟要我去閘口確認行李 , 你依加搬過黎比我睇咪得囉 !
( 我地係負責貴賓室 , 唔係負責地牢 , 都痴線 )

3. 你地比你地私人電話我 , 我轉頭係大柴貴賓室再打比你地攪店佢 !
( 你都識講係私人啦 , 我點解要話你知我幾號電話 )

小地勤當時既真實心聲 , 但卻沒說出口 !

香港人打工 , 受氣程度相信排全世界頭幾名 . 惡性循環 , 你點對人 , 人點對返你 , 客人越來越惡 , 依行越來越無人想加入 , 香港機場係世界排名榜 , 好快就會再跌幾級 . 原因 , 不再是設施好不好 , 而係嚴重決少人手 . 到時大家去旅行 , 可能要飛機起飛前的 4 個鐘報到 , 因為 check-in counter 得返幾個職員去 check-in 幾十班機 . 到時仲會同你講 service ? 小爆你就可能會 !

依篇嬲爆既地勤心聲 ! 我係人 , 唔係你家中個呀四 !

沒有留言:

張貼留言