網頁

2015年7月26日 星期日

2015 年的成績表

26.07.2015

上年已參加過一次機管局舉辦既扮獎典禮 , 今年再一次有份參加 , 其實係好開心 , 事實證明 " 我係 Good Service " !

 

有份參與的同事都係有獎攞 ! 大家都好開心同興奮地自拍個不停 ! 每人都有一本場刊 , 裡面會印有自己個名 .

有相係場刊內既 , 就係得大獎既人 , 當中會記下得獎既原因 , 如果大家有睇開小地勤既日記 , 相信記得年頭我幫了一對失散姐弟 , 因為佢地係機管局個留言板表揚我跟同事 , 所以我地成功為公司套得獎項 !

能夠係場刊出現既人 , 就可以跟老闆一起上台攞獎同影相 , 上台個刻心情都好緊張 .

公司今年得到既大獎 , 今年小地勤都有份出力 ! 最前面那個 "合作團隊卓越獎 " 就係我跟同事努力的成果 .

之後大家都黎返個合照 .

小地勤只有 2 隻手 , 所以要搵經理幫手 .

同事都好吃驚 , 小地勤完左扮獎禮先知 , 原來我得到 3 個獎 , 仲要比老闆笑話我 " 攞獎 " 係我返工既 Duty 之一 . 從此小地勤制服上再多了一個代表性的襟章 .




沒有留言:

張貼留言