網頁

2015年7月1日 星期三

2015/六月/北海道自駕遊/富良野及旭川*第四日

12.06.2015

離開花田後 , 我地去左哈密瓜休息站 , 就係花田既不遠處 .

依到有好多哈密瓜及其產品買 . 係機場 , 我都見到好多人手提哈密瓜返香港 , 坦白講真係好甜好好味 .

係到買左杯哈密瓜雪糕沙冰飲 , 因為天氣真係好熱 .

坐係鞦韆搖下搖下咁飲沙冰 , 好似好寫意咁 ! 不過就因為咁樣曬一曬 , 我就燶左 .

臨走前 ,又食左個哈密瓜嗜喱同哈密瓜流沙包 . 我覺得個包怪怪地 .


離開富良野後 , 仲有好多時間 , 所以近近地去左旭川一轉 . 朝聖一下那條拉麵村 .有好多間拉麵店 , 好難選擇 .





係到食一碗拉麵比札幌平同份量多 .

依到仲有個拉麵之神及其神社 , 真係笑死我 . 不過睇得出日本人真係好鐘意食拉麵 .


影完張相 , 就離開旭川返札幌 .

晚上去左一間狸小路附近既居酒屋 , 一心以為有熟有唔熟 , 結果得好少熟野食 .


以下係其中一份熟野 , 我仲叫左個蟹湯飯 , 不過忘了拍照 .

男友話依個飯不及函館食到的平及新鮮 , 依一餐跟想像中一樣食唔飽又貴 .

沒有留言:

張貼留言