網頁

2015年12月15日 星期二

Star Wars ... 男生至愛 ?

15.12.2015

最近我老公為左幾隻公仔 , 攪到成屋貨 !

聽人講 , 好多男生都好熱衷於 Star Wars 既產品 . 依件貨被炒到 HKD 3300 . 真係估佢唔到 .

為左抽公仔 , 買左一堆 IT 既新款衫 . 當中以加大碼同大碼最多人聯絡我問價 , 原價七折即時賣左一堆衫 ...

女生比較喜歡買以下三款送男友 .

但男生就專買貴價款 , 咁又的確價錢吸引 , 話曬新款 7 折賤賣 WOR !
 

老公用左兩日就將加大碼同大碼賣曬出去咁制 , 依加得返中碼同細碼 . 網上做生意好似唔算難 . 小地勤係 Facebook 打住 " 中碼同細碼六折清貨 " , 即時好多女仔問價 ... 話要同男友情侶裝 @@ !?

不過賣得曬就最好 , 否則我老公會迫我穿 ... 坦白講 , 我唔好 Star Wars !

沒有留言:

張貼留言