網頁

2015年12月22日 星期二

美國村及其周邊地方。沖繩。2015。十二月

30.11.2015-03.12.2015

第一日到埗 , 把握時間 , 開車到美國村.

跟這個摩天輪拍到此一遊照 . 每次來沖繩 , 都只有我跟老公同遊 , 難得今次多幾對手幫忙拍煦留念 .

沖繩航班上的飛機餐就是麵包一個 , 所以小地勤一到埗 , 馬上找吃的 . 沖繩的第一餐 , 不用 1 千 Yen , 即約 HKD 65 , 超水準 , 很好吃 ! 

近幾年 , 好似成日聽到有人黎沖繩拍婚照 . 老實講 , 沖繩突然咁多香港人黎 , 都要多謝小地勤公司的幫忙 . 千幾蚊去日本 , 機程時間又跟台灣差唔多 , 一日又有兩班航班 , 而且 Yen 又大跌 , 種種條件令沖繩成為香港人的新興至愛 .

令我地三個女人停留最奈既地方係當中的 100 Yen 店 . 咩叫三個女人一個墟 , 哈哈 !

其實美國村無咩特別 . 對日本人來說 , 就是一個充滿外國風情既地方 , 對香港人來說 , 就是跟香港賣的東西差唔多既西方野 . 不過依到算好有聖誕氣氛 .




小地勤以為沖繩已經同香港一樣開始凍 , 點知熱到我地飛起 ! 忍唔住都要買返杯雪糕食下 .

係到逗留左應該三至四個鐘就開車諗住返那霸市 . 點知發現了傳聞中好大間既 AEON , 新開不久的 . 好幾次都話要過黎見識下 , 但次次都錯過了 .

裡面有個大魚缸 , 沖繩就會令人想起水族館 .


底層的小小展覽廳 .

又係 10 蚊店 , 係日本隨處都見到 .

沖繩很出名的雪糕店 , 四圍都見到 . 機場禁區內都有 .

依到有好多野買 , 不過無開車既朋友都唔洗可惜 , 因為佢賣既野 , 那霸市內都有 . 香港賣的日本野都係收 10 算 , 黎到日本都 6 算 , 點會買唔到野 ?


係沖繩過一個不冷的聖誕節 , 亦很不錯 !


沒有留言:

張貼留言