網頁

2015年12月12日 星期六

四日三夜 (行程)。沖繩。2015。十二月

30.11.2015-03.12.2015

第一日
沖繩係一個天氣好好 , 氣侯又同香港差唔多既地方 , 而且依個地方亦唔算大 , 由最南面開到最北面約 4 個小時 , 好適合自駕遊 . 

坐公司最早既航機於 11:00 左右到那霸機場 , 即有 OTS 既人等緊我地 , 送我地去 OTS 攞車 . 

酒店都唔去就即開到美國村食午餐同行街 . 係美國村花逗留左 5 個小時 .

傍晚行程 , 係到另一大型商場行街街 , 聽聞開左無奈 .

深夜可 24 小時激安又或者食個拉麵就去訓 .

第二日
順路先到萬座毛拍紀念照 . 吹吹海風 , 但地方太細 , 所以係到逗留左唔夠一個鐘 .

重點去海洋館看鯨鯊 , 小地勤今次無比錢入場 , 正到免費園區行下 . 我已經去過起碼都 3 次以上 !

晚上去左一間激安買日用品 , 包括米同罐頭 , 哈哈 ! 

第三日 ( 落大雨 )
晨咁早去神社 , 行一圈 , 不用 30 分鐘 , 我地就住波上宮附近 .

之後去食魚生做早餐 , 我 , 妹妹及 BB , 係陪坐的 . 食魚生推介泊港魚市場 , 就係 AAA 商場以及西松屋再入少少 .

落大雨去唔到景點 , 最好行商場 . 行左無數咁多個商場 . 一行入去無 3 , 5 個鐘都出唔返黎 . 之後就到國際通買手信 , 食雪糕 . 發現三越關門大吉了 , 但多左間 "比卡超 " 專門店 , 但不及衹海道個間大 .

晚上就到網友林公子推介的拉麵店晚餐 , 很久沒到小祿依區了 .

第四日
早上再一次到泊港魚市場食早餐 , 之後就返機場行下等夠鐘 . 沖繩對我來說係一個 Shopping 同 Hea 下既好方地 . 如果我仲繼續係依間公司做 , 相信每年都會到一次沖繩 !




沒有留言:

張貼留言