網頁

2015年12月22日 星期二

萬座毛與水族館。沖繩。2015。十二月

30.11.2015-03.12.2015

前往水族館的路上會經過萬座毛 . 可以落車休息兼拍照 . 萬座毛好細 , 停留 1 個鐘咩都夠


下一站水族館 ! 依個水族館 , 小地勤黎過幾次 , 老實講入過一 , 兩次就唔會再有衝動想再花錢入去參觀 . 今次我地兩公婆只到免費園區行下 .


 係到遇見依棵好攪笑既植物 , 佢突然爆開了 ... 你地睇下我地兩個幾無聊 !



依個水族館依住海邊起 , 海景超靚 ! 海水好清 !




如果唔入去睇鯨鯊 , 基本上係無咩地方要收費 . 每次黎到都會影相既地方 . 其實自己黎過咁多次 , 每次都係同一個地方影相 , 真係好白痴咁 .

門口既小海豚位置 . 扮一家三口 !

得依張相係證明到小地勤的確係唔同年份黎過 ...

當妹妹一家人去睇鯨鯊時 , 我地兩公婆去左睇海龜 ...


無所事事咁逗留左係到大半個鐘 , 望住海龜游來游去 ... 人生應該係要咁 Hea !




之後去睇小海龜 ...


見仲有咁多時間 , 去埋一直無時間去既海灘 Hea 下 ! 雖然今日天氣唔太好 , 但都睇得出沖繩既大海係幾咁清 , 幾咁靚 . 佢既沙係白色既 , 當中仲會見到好多珊瑚碎片.





無所事事地 , 又行左去綜合館 . 影下相 , 買下飲品 , 上個厠所 . 


依兩個鐘既時間就係咁過左 , 終於等到妹妹一家出返黎 , 我地再一起去看海豚表演 . 係到逗留左 5 個鐘真係咩都夠曬 ... 之後當然又係去掃 BB 仔既野 .


沒有留言:

張貼留言