網頁

2015年12月22日 星期二

買同食。沖繩。2015。十二月

30.11.2015-03.12.2015

沖繩天氣跟香港接近 , 而且又近香港 . 最重要係佢係一個日本地方 , 有好多好野買 !

Rimowa 既行李篋 , 好似都平過香港 . 咁當然歐洲應該係最平 !

龍貓既產品真係又靚又四圍都見到 , 如果我識煮飯 , 我都想買個靚飯盒 , 帶飯返工食 !

係日本超市真係可以輕易買到一車野 !

我地買米 , 又買罐頭 , 好似香港鬧饑荒咁 .



超市有護膚品 , 又有小朋友物品 , 可以行幾個鐘都樂而忘返 .

賣化妝品的石敢當 !!!

最鐘意係商場既雪糕機買野食 , 再休息下 .

有時仲會買到唔記得食正餐 , 不過超市門外 , 一定有餐廳 , 唔會餓死你 . 第一次見成盒蘿蔔咁上 , 比我地食曬 !



亦第一次係沖繩食鰻魚飯 . 就係那霸市內 DFS 個站個邊既玩具反斗城上面.



跟小朋友同行先有機會食兒童餐 !

黎沖繩一定要試 Blue Seal 雪糕 . 點解 ? 因為出名囉 ! 萬一係行程中沒時間試 , 放心 , 閘口旁邊就有一間 , 起飛前都仲有機會買到一試 !



每次黎沖繩都會黎國際通買手信 . 大路野一定係到買 , 記住格下價 .

每次都無機會試食的花笠 , 唔緊要 , 相信總有機會食到 .

我老公好鐘意買細細支酒黎送朋友 !

我就好鐘意買一盒盒野食送人 , 每次都係依一間買 . 原因當然係最平 !

係北海道就一定要買薯條三兄弟 , 係沖繩就要買黑糖味的薯粒三姐妹 . 買薯粒三姐妹既原因係小地勤老公想要依個 Calbee 環保袋 .

沖繩近海 , 最出名既係波上宮既交通御守 , 今次見到新款式 . 以前有係到買過書包型的御守 , 超可愛 .

每次黎沖繩 , 我地都會夜飯食拉麵做宵夜 . 最喜歡依間神德 .


一直以黎都好好食 , 但今次再食 ... 師傅年轉左人 , 個麵細左 , 又加左價 , 仲要 ... 正睇隻蛋就知唔再 OK .

轉場到網友林公子推介既通堂拉麵 . 林公子果然無介紹左 . 不過依間店就真係好多人 , 長期要排隊 .




每天早上都會到泊港魚市場食早餐 ... 超多生魚片 , 的確平 ! 可惜我唔食 !



今次沖繩既日記終於清曬了 ! 又要準備 2016 年既歐洲之旅 , 諗起都開心 !

沒有留言:

張貼留言