網頁

2015年10月28日 星期三

食。買。函館。北海道度蜜月。2015。十月

29.10.2015

第一日到札幌已經係晚上八點幾 , 即時飛車落函館 . 到達當晚 , 得返幾間居酒屋仲未關門 . 無選擇下的晚餐. 其實間居酒屋都已經準備打烊 , 人影都無個 .

食魚好似沖繩比較便宜同新鮮 . 北海道就食蟹同貝殼類 , 抵食兼大件 .


我老公真係好鍚我 , 明明好想食生野 , 都叫咁多熟食比我食 . 雖然佢唔算一個靚仔 , 亦唔太識計數 , 但佢的確對我好好 . 人地講得好 , 搵老公搵肥仔最好 , 又識食又識煮 , 一定唔會餓死個老婆先 .

雞肉鍋 , 用水煮 , 煲出黎既湯好清甜 !

擺得好靚既一字排開章魚丸 .

依件係燒飯團 , 對一個唔食生既人黎講 , 係北海道真係好難搵食 .

食飽都已經差唔多一點 , 函館好鄉下 , 成條街都無開 , 連搵間 24 小時既超市行下都無 . 好彩酒店個溫泉開到零晨兩點 , 算有少少野做下 . 浸完溫泉 , 的確好訓 .

第二日早上去朝市搵食 , 唔佔發生咩事 , 今日咩都無咁 . 係唔係因為打風 , 所以無海鮮呢 ? 

世界第一 ? 的確係我見過最大既蘋果 . 係到買左一箱 4 個哈密瓜以及 3 條白玉玉米 , 但都沒有之前買的好食 , 可能唔係當造 .

海鮮係朝市少左好多 , 之前都放實物以及唔磅 , 成隻開個價賣比你 . 今次得餐廳先見到活生生 , 而朝市擺出黎都係冰鮮的或只有圖片. 十月既北海道已經無咩海鮮食 ?

係附近見到好多人排隊 , 其實我老公好想排埋一份 , 食生的 .



但佢行完一轉返黎 , 就帶左我去另一間無人排隊既店 . 因為得依間既熟食唔係燒魚 , 小地勤唔鐘意食魚 , 亦唔好生 . 事實證明 , 無人排隊 , 原因係難食 ... 

中午一直落大雨到傍晚 , 我地唯有去行商場 , 係無印 , 我買左個垃圾桶返屋企裝遮用 . 又係藥店幫朋友搵尿片 . 原來澳門都無尿片買 , 仲慘過香港 .


之後又去夾公仔 , 但搵唔到我姪女指名要既細菌小子 , 唯有買本 " 包包 " 書比佢地 . 正係識講單字 , 但又識叫你買野比佢 , 依加既 BB 仔真係好聰明 .

搵唔到公仔夾 , 就夾左小小零食 , 正係比左 100 Yen 就推到落黎 .

又係為朋友 , 所以食左兩個開心樂園餐 , 為的是 Melody 公仔 ... 第一次係日本食 M 記 , 不過個薯條真係好好食 , 比香港既好食 , 起碼唔係又硬又濃 .

之後去左間激安到行 , 好多層 . 但我卻用左 3 個鐘行第一層 , 結果樓上都關門了 ... 我買左部碎冰機夏天用 , 明天無咩用 , 但見到 30 蚊盲買左 ... 又買左一大盒層架 , 日用品 , 拉麵等等返屋企 . 其實日本都真係好多野買 .

一直想試食依間店既蛋包飯 , 終於可以試到 . 的確抵食 , 好味又大件 , 我食左一半已經食唔落 .


仲有佢杯雪糕 , 真係超好味 ! 函館必食 .

函館有間蔦屋書店 , 又係好多野買 , 好大間 , 係到我買左好多貼紙整相簿 !


我本相簿 .

我仲買左個同款的相架 .

沒有留言:

張貼留言