網頁

2015年10月22日 星期四

小叮噹 Doraemon。北海道度蜜月。2015。十月

22.10.2015


日期 : 09-13.10.2015
地點 : 千歲。北海道

黎過咁多次新千歲機場都仍然無咩機會認認真真咁行一轉 . 每次到步就趕住去攞車 , 每次離開又買到趕頭趕命 . 今次都一樣係趕住走 , 唯一唔同既係 , 今次我有個半鐘頭時間行下兼食飯 .




一直好想試叮噹餐廳 , 我仲好豪氣咁同老公講 , 唔理幾貴我都要食 .

結果係兩個餐 , 連飲品都唔洗 140 蚊 ! 叮噹個杯係凍飲 , 大雄個杯係熱飲 . 兩杯都係藍梅奶昔 , 堅好飲 !

我坐左唯一一張叮噹藍既圓枱 , 其實我地兩個都唔係叮噹 FANS , 但黎到依到 , 我好似回到小時候 , 腦裡想起的 , 是小學時暑假既畫面 . 以前讀書都幾無憂無慮 .

依間餐廳 , 無咩人 , 可能大家都好趕時間 .

我老公指名要食依個餐 , 大家知唔知依件係叮噹既咩法寶呢 !?

唔好睇佢好似好 Dry 咁 , 超好食 ! 個包好有奶味 !

雖然我唔係 Fans , 但都好有衝動帶走依張紙 .

我就記左個甜品 , 都係超好味 ! 不過食既時候 , 覺得自己好殘忍 , 我界爛左 Doraemon 塊瞼 .

張紙巾都好靚 ! 隻匙都係叮噹 !

對面係小朋友天地 , 好多小朋友係到玩緊 . Doraemon 應該係日本小朋友心中同麵包超人一樣咁受歡迎 !


旁邊有間 Work Shop. 不過我都無咩時間睇下人地做緊咩野 .

另一邊就見到小朋友係到填色 . 仲有大人就係到睇漫畫 .

之後我地行左去精品店 .

叮噹食品 .

叮噹+Hello Kitty , 原來佢地係朋友 ! 我最鐘意係叮噹同 Kitty 係隨意門到伸左個頭出黎既野 .

依堆明信片 , 我下次就會寄比自己 !

成個機場都好似被叮噹入侵咁 ! 好開心 ! 但強調 , 我唔係 Fans , 所以更突顯叮噹既威力真大 .

依邊要收錢入去 , 好想去睇下 , 但我仲要趕飛機 . 唯有留到下次先再黎 .

沒有留言:

張貼留言