網頁

2015年10月21日 星期三

函館溫泉。北海道度蜜月。2015。十月

21.10.2015

日期 : 09-13.10.2015
地點 : 函館。北海道

師奶地勤第一次浸溫泉 . 上次黎函館 , 我都有住溫泉酒店 , 但就無勇氣咁坦蕩蕩去浸溫泉 . 今次比左咁貴既酒店錢 , 唔浸真係好蝕底 , 所以當晚我就同自己講 , 你唔望人 , 人唔望你 . 當咩都睇唔到 , 原來沒我想像中尷尬 , 仲大開眼界 .

今次依間酒店房好大間 .

洗手間同浴室係分開的 , 不過每日都浸溫泉 , 所以都無用過間浴室 .



師奶地勤第一次住咁好 , 不但有客廳同廚房 , 仲有個衣帽間 .


露台都有呀 ! 風景都唔錯 , 起碼唔係對住另一大樓既洗手間 . 我以前係沖繩的確間房對正對面公司個厠所 .



每朝早既早餐都好豐富 , 有刺身同魚子飯 , 當然亦好多熟食及沙律 .

係函館大部份既時間落大雨 , 我終於有機會正 Shopping . 係 JR 站行下 , 不過原來 JR 站係無野睇架 .

本來一心諗住唔落雨就去多次五稜角公園 , 睇下搵唔搵到紅葉 . 去唔成唯有買張明信片 .

每次開車經過都好想落車影張相 .

臨走前 , 終於遇上好天氣 , 可以慢慢影 . 對面就係函館山 .

北海道 :

函館 :

好大風大浪 , 大海真係好靚 .



依條步行徑既風景真係好靚 . 海風令人好舒服 , 聽下海浪聲的確好 Relax !




見依個地方要收錢參觀 , 但人影都唔多個 , 仲要好細間咁 , 所以影張相就算 . 

沒有留言:

張貼留言