網頁

2015年10月22日 星期四

給新手地勤的小提示

23.10.2015

今日既小地勤當年也是薯仔一名 , 英文水皮 , 國語更加係無人聽得明 . Senior 見到我就嫌棄 , 掃把見到我就驚 . 但再新既人 , 經歷左無數件大小事情後 , 也會成長的 . 今日我就以過來人身份分享小小心得 . 如果有錯 , 可以更正我 , 因為我太奈無 " 做機 " 同 Check-in 過 .

1. 落更前 , 公司已經會比張 "電話卡" 你 . 你地應該明我講邊張超有用既電話卡 . 得閒就望下上面有咩電話 , IC 電話 , FIDS 電話 ... 要認一認個位置 , 有起事要 Check 野時 , 電話卡幫到你 . 最好叫你位師傅仔講一下張卡上既號碼幾時需要用 . 如客人要改機票時 , 一般都會 Call IC check 下條飛 , 再睇下條飛洗唔洗補錢 , 當然掃把睇機都識睇飛 , 但改 Booking , 佢地就唔一定識 .

2. 唔好用墨水筆 . 知唔知咩叫莫須有? 墨水筆寫係 Boarding Pass 上係會甩色的 , 客人最鐘意將 Boarding Pass 夾係 Passport 到 . Passport 花左就賴你架啦 ! 請緊記用最平既 "原子筆" , 我仲專登用紅色 ! 紅色夠搶眼 , 圈住佢個登機時間 , 佢就無得賴我無提過佢 . 紅筆仲唔會有客問你借 , 減低損失 . N 年前我亦因為用紅色係客張 Boarding Pass 上簽名而被客好大反應咁話你做咩係我張登機證上面畫符 . 小地勤當時笑笑口答 " 這是幸運符 , 保你一路順風 , 返到去記住買彩票 , 中左要請我飲茶 " 個客開心到叫曬成班朋友問我攞簽名 .

3. 每次做機 , 都要洗自己腦 . 記住航班編號 , 諗下有咩雖要留意 . 如去上海 , 記住外國人要 Check Visa . 香港人要對名 , 對 expiry date 等等 . 記住今日幾號 , 有些地方護照要半年以上先可以入境 , 唔記得 , 就 check TIM . 最好跟師時 , 叫師傅教你睇 TIM . 初初有好多野要記 , 買本簿仔記低佢 . 當年小地勤要學好多唔同既 System , 我做左咁多年 , 都一樣要用簿仔 .

4. 遇到問題 , 唔好估估下 , 問掃把或睇機 , 雖然佢地語氣唔一定好 , 但佢地係最唔想班航爆鑊既人 , 一定會話你知點做 , 你爆鑊 , 佢就大把手尾同 Report 要跟 , 所以佢地最可信 .唔好問同事仔啦 ! 人地可能都只係做你幾期 , 咩都唔識 , 點錯你 , 你怪佢咩 ? 遇到好人時 , 就聽下人地點教你 , 唔係個個肯教人的 , 要珍惜 . 

5. 唔做的確唔會錯 , 但同一時間 " 永遠也學唔識 " . 主動去做 , 主動去問 , 先會成長得快 . 每次離開電腦時 , 叫住 Sign Out . 個 code 比人用錯 , 做錯事就會搵你 .

6. 地勤最常見既事有 A. 客人 CANX FLT , 要點做 ? B. 客人改 BOOKING , 要點做 ? C. 登機閘口轉左 , 要點做 ? D. 背熟你個登機廣播 , 得閒就係屋企讀下 . E. 去到閘口有咩文件要 PRINT. F. 係 CHECK-IN 櫃位時 , 要習慣用同一手勢 , 唔好今日 CHECK 左證件先 , 聽日又睇左機票先 . G. 客人唔見登機證 , 行李牌又要點做 ? H. 點樣入里程等等 ... 跟師時 , 記住問清楚師傅仔 .

7. 做野唔好急 , 急就會亂 , 但最緊要快 ! 係機口 , 記住要對名 , 真係要對清楚 , 好多人既名好相似 , 望航班編號同日期 , 真係會有第日機既客一早入左黎以及排左係條 Q 到 . 叫住睇過期日呀 !! 小地勤做咁多年 , 都衰左一次 ... 仲要係勁白痴 , 連特區護照都睇錯左 . 好彩係當地 IMM 都同我一樣睇錯 , 不過回程時個客就被嚇親 , 因為回程先發現過左期 ...

我暫時正係諗到咁多 ... 下次再諗到先再分享 !

沒有留言:

張貼留言