網頁

2015年11月5日 星期四

欺凌事件常有發生

05.11.2015

航空界傳統文化係重視等級及 DOJ ( 入職日 ) . 大部份航空公司 , 唔同等級既人 , 制服顏色都有少少唔同 , 做掃把既黑同事臉 , 好平常 . 同級但早你一日入職 , 蝦你有幾出奇 . Senior 比 Hard Time 新人 , 日日都有發生 .

某天 , 有位空中大家姐黎到貴賓室 , 遇上小地勤我 . 明顯地想 " R " 貴賓室 , 唔明點解 " 機頭 " 又係咁 , " 大家姐 " 又係咁 . 佢地既文化係覺得自己跟天空一樣高 ? 其實小地勤每日都面對大大小小既唔同人 " R " Lounge . 見得最多係 " 我識你老闆 " 以及 " 我黎自你地老豆公司 " 既偽商務艙乖客 . 坦白講依兩種人真係好難應付 , 我成日都要係佢地面前扮傻同做戲 , 仲要套佢地口風 , 再自己分真假 , 好多時都係搭上搭識老闆 , 但無人可以担保話你知 , 幾時真係會遇到一個堅係老闆既朋友 . 從前的一件事 , 令我明白到公司要前線員工跟足 Company Policy 做野 , 但其實就有好多呀總指住個鼻就可以為難前線 , 所以要學點樣炸傻扮懵 .

開始離題 !

事發經過就係空中大家姐唔知點解覺得用 Staff 黎大我就可以入貴賓室 . 小地勤一向都係笑住口既假人 , 見佢係職員 , 為左貴賓室口脾 , 就算我心裡覺得幾煩 , 都會假扮幫忙 . 問佢見的係唔係想要水 , 大家同事 , 比支水你 , 有幾難 ? 但大家姐全心 " R " Lounge , 好心問佢有無申請公司張卡 , 卻串小地勤一句 " HK Bank only ! " 問佢係唔係想搵地方休息 , 建議佢到旁邊的 Public Area , 卻抄我名兼話我比無意義既 Suggestion .

其實我都知道佢用抄我名兼投訴我黎想迫我放行 , 但小地勤都只係打份工 , 大家都係公司同事 , 都係做前線 , 點解空中大家姐要比 Hard Time 我呢 ? 難道做地勤就可以令空中呀姐們睇我地唔起 ?

如果佢唔係抄我名話投訴我 , 我都唔會同呀頭打小報告 . 個空中大家姐一定唔知道當時我個主管睇住佢點比  Hard Time 我 , 而我又一直 EQ 好高咁全程無黑瞼兼比建議佢 . 最後係小地勤呀頭 Send E-mail 比空中呀頭要一個解釋 . 那位空中大家姐認左抄我名只係嚇我 , 而唔係真係要投訴 . 點解大家同一間公司 , 佢要嚇我 ? 好白痴既答案 . 如果我係佢 , 被人為左一件事而照肺 , 都估到 " 野 " 左部門 , 仲唔答 " 抄佢名係想表揚佢 ! "

結果好似空中大家姐被人開左 File , 入左係佢個 Record 到 . 欺凌事件的確常有發生 , 今次小地勤好好彩 , 有呀姐們力撐 ! 希望依件事可以起到小小阻嚇作用 , 唔想再有空中呀姐又或者機頭再黎發我地班小地勤脾四 !

沒有留言:

張貼留言