網頁

2015年11月7日 星期六

苦中一點甜

07.11.2015

今年很難捱 , 由年頭開始 Keep 住 ATC Hold , 之後就係雷雨 , 打風 , 軍演再 ATC , 印尼火出爆發 ... 終於捱到年尾 . 以往冬令時間就很少會有天氣問題 , 最多都係簡中北京大雪 . 好景左幾日 , 印尼火山又再爆發 , 每日都被客圍 , 問點解點解 ... 我又想知點解 ! 你地去圍個火山啦 ! 爬上火山口自己問點解 !

全日小地勤都好忙 , 好多突發事 ... 同事新 , 我又要做又要教 , 我連黑瞼同去個洗手間既時間都無 .

係我好灰既時侯 , 有位行錯路既大柴貴賓 R 水吹兼話幫我睇相 . 第一次睇相係全英語對話 . 大叔話一睇我個樣都知道我老公搵到錢 , 又話睇我條眉就知道我又聰明又喜歡 " Thinking " , 又話好多高官都有我依條眉 . 當我同佢 Say thank you 時 , 佢又叫我要再笑多點 , 因為我一笑就會儲到更多錢 , 哄到我鬼咁開心 !

其實小地勤真係好易被人哄到 ! 哈哈 ... 大叔仲話佢從未坐過花花航空 , 但同我傾完計後就好想試坐一次 , 又話希望下次見到我 .

今日真係好忙 , 亦好攰 , 但依位大叔令我覺得依份工都未真係咁差 .

沒有留言:

張貼留言