網頁

2015年4月20日 星期一

又係 ATC ... 又係投訴 !

20.04.2015

坦白講 , 我真係幾黑仔 , 人地個個返夜都無問題 . 我一返夜就 ATC . 仲要今個月返得幾日夜 , 但就每晚都提心吊膽 . 一返工 , 同事都會同我講 , 又 Delay ...

之前係上海 ATC ( 空中管制又稱流控 ) , 今次係上海加北京都流控 ... 之後又到杭州流控 ... 每晚返工都正係聽到流控 X 100 次 ! 今晚仲要黑到連台北都流控 , 玩我咩 !?

祖國呀 , 祖國 , 搵日唔流控得唔得 ? 就算香港建幾多條跑道 , 增加幾多個閘口都無用 . 一大陸流控 , 全部飛機唔准飛 , 要係香港等 ... 等到何年何月呢 ? 機場飽和 ? 其中一個原因咪係流控囉 . 如果班班機都準時返到準時起飛 , 香港機場又點會飛機迫埋一堆起飛同降落 , 又點會等極都無閘口 ? 又點會明明安排左 46 號閘口 , 因為原先架飛機未走到 , 而後來班機要改到 70 號閘口呢 ?

重申一次 , 地勤同乘客一樣都唔會知道今日閘口安排係邊到 , 以及唔會知點解咁奈都未閘口 ? 唔好再問我 , 問機場管理局 AA 啦 ! 閘口唔係地勤安排架 . 閘口遠 , 你咪行快小小 , 早小小出發囉 , 怪個地勤都無用 , 迫我地安排車 , 更加好笑 ! 機場 Buggy 係要收錢架 , 60 蚊一位 , 閘口遠 , 唔係航空公司問題 , 點解要免費請你坐 Buggy 呢 ? ( 呻完 ... )

最近唔知大家有無睇一單新聞 , 同理心係公司成日講 , 以及成日做 . 今次公司做左好事 , 比左醫藥費 , 仲想令呀毛坐得舒服一點 , 所以免費 Upgrade 佢地一家人 , 結果呀毛仲鬧公司衰 .

成件事呀毛係好慘 , 叫左杯茶 , 又遇到氣流 , 結果茶倒瀉了 . 她受傷了 . 要公司賠償及道歉 . 重點係氣流令茶倒瀉 , 個氣流真係衰 , 投訴佢無錯 . 咁即係要投訴個天 ???

網民眼睛都雪亮 , 發生意外 , 唔係 claim 保險 ? 原來買張機票可以保一世 , 真係好抵買 .

依件事都唔想表態咁多 . 因為我唔可以代表任何一個人講野 . 

但係依件事 , 我睇到香港工作既服務人員有幾慘 . 香港大部份人都係做同服務性行業有關既工作 . 平日自己有幾惡 , 你返工遇到既客會更惡 , 惡性循環 . 將來我地既下一代每日返工應該都係比客 " 小 " . 聽完我既發表 , 大家係唔係應該互相體諒 , 尊重一下服務你既人員 . 人地都有呀爸呀媽 , 如果唔係咩大件事 , 就唔好成日話 " 投訴 " .

相信無人希望自己將來既小朋友生活係 " 投訴 " 文化下 . 將來既小朋友不但買樓難 , 連開開心心咁工作都難 , 香港人 , 唔好自己玩自己人啦 , 唔該曬 !




沒有留言:

張貼留言