網頁

2015年4月14日 星期二

Sofina 我的另一至愛

14.04.2015

天氣回暖 , 係時候轉返用清爽一點既 Cream . 小地勤其實用平價野多 , 因為以前被 Duty Free Shop 吸引 , 買了又貴又唔好用既產品 , 那次臉上出紅點同起曬粒粒 ... 自問自己皮膚算唔錯 , 我從沒有黑豆及毛孔粗大既問題 , 亦好少出現敏感 , 但個次攪成咁 , 就轉用 Fancl , 之後覺得 Fancl 好貴 , 又改用更平 . 冬天我都只係用黑蓋白底的那個外型唔吸引既最傳統版 Olay , 又平又滋潤 .

夏天 , 我以前會用 Loreal 清爽個隻 Cream , 但簡中都會買少少好野比自己用 , 其實我幾鐘意 Sofina 依個品牌 , 特別係佢既打底霜及化妝品 . 

護膚品就只用過佢隻 Cream , 不過香港都賣得幾貴 ! 因此小地勤每次去台灣都會入定一年貨 , 香港 Sofina 每支都要 250 以上 , 台灣就一般賣 100 蚊左右 , 係唔係好抵買呢 ?

佢都真係幾好用 , 好清爽但又夠潤 . 我早晚都用 , 一般用到兩 , 三個月 , 好抵用 . 下次去台灣 , 大家可以考慮買黎試下 . 最重要係台灣成日都做特價以及有野送 .



沒有留言:

張貼留言