網頁

2015年4月8日 星期三

基金可升可跌

08.04.2015

今日放假 , 突然想起份基金 , 轉眼間 , 我已經供左 7 年 , 仲有 3 年就供完 .

我好無聊咁睇下個户口 , 計下佢有無收多左我錢 , 結果 ... 發現左一個好傷心既消息 !

我供左 7 年 , 月供的 , 每個月供 1200 .

1200 X 12 個月 X 7 年 = 100800 .

今日睇個月結 , 發現户口約 15000 美金 , 即大約 11 萬多少少 ...

我用左 7 年時間 ,整個回報竟然得 1 萬蚊 !! 

當年個銀行小姐明明話衰極都有 5% , 係每年 5% , 一般係 10% 回報架 ...

假如我用 4 萬蚊買 10000 服收息股票 , 每年收息約 2500 , 7 年都有萬七蚊 ... 

依 7 年 , 我供既錢去曬手續費到 , 每個月供款都要比手續費 , 當時仲話送 1 萬美金人壽保障 .

送 ? 個個月都要比錢去 run 依個人壽 !

激死我了 ! 所以決定 cut 左佢 , 攞返筆錢出黎仲好 . 

結果電話回覆一句 " 基金可升可跌 " , 正 !

沒有留言:

張貼留言