網頁

2015年4月3日 星期五

黎見工 , 是這種態度嗎 ?

04.05.2015

最近人手超級不足 , 仲要黑到係依個時候先黎特別多 Guest , VIP , 拍攝以及大 Delay , 正常人都會有微言及負面情緒 , 我除了擔心再有同事唔做而做死我之外 , 亦好擔心咁樣捱落去我自己都頂唔順 . 

掃把其實好落力去請人 , 但都未請到合心水的 . 其實要請一個地勤 , 每間公司都因非常等人用 , 而標準低左好多 , 基本上有眼耳口鼻 , 四肢健全 , 識少少英文就已經會請 .

在舊公司時 , 某掃把同我分享她請人的準則 , 因為人手真係好唔夠 , 所以識答 " Yes " 及 " No " 就已經請 . 可惜 Training 左唔夠一星期 , 已經有一位新人唔做 . 原因係 Training Notes 全是英文 , 她看不懂 . 兩星期後 , 第一個考試就已經有一半人唔合格 , 要重考 ... 正常來說 , 只有一次重考機會 . 想當年 , 小地勤那一班 , 沒人要重考的 , 個個都係一次過 Pass . 我們的合格分數為 80 分 , 基本上錯 4 條就要重考 . 依加大部份人都有大學學位 , 但點解會攪成咁 ?

講返依幾日掃把有幾努力咁 Call 人黎見工 , 無奈貴賓室地勤跟外面的地勤有一點分別 , 不能有眼耳口鼻 , 四肢健全就請返黎 . 坦白講 , 我地日日對住唔同老闆以及野蠻乘客 , 點都要有返小小要求 .

某天 , 小地勤接到一個電話 , 內容如下 :

我 : 請問是見工者 ? 那約了什麼時間來見工 ?
她 : 好似聽日 , 總之我依加黎緊 , 依加就要即刻見 .
我 : 負責見工的那位同事今日沒上班 , 你要轉時間嗎 ? 可以留電話以及話我知你約左聽日幾點 ?
她 : 我唔記得約左幾點 , 總之我依加想見 , 你去 Check 下咪知我約左幾點囉 .
我 : ( 心裡想 " 小 " 佢 ) 我唔係負責見工的 , 所以我查唔到 , 咁麻煩你留電話 , 我通知負責同事 Reply 你 .
她 : 下 , 要留電話 ... 我唔太想留囉 .
我 : 你唔留電話 , 負責同事又點同你轉時間呢 ?

我將依件事同掃把講完 , 唔洗問 , 都知唔會請佢啦 . 掃把就叫我打返比佢同佢講 " 唔洗黎 " .

我 : 唔好意思 , 負責同事話 Interview 已經 " 取消 " 左 , 你聽日唔洗黎 .
她 : 我係要轉時間唔係要取消囉 ! 即係我唔打黎問你地都唔講 " 取消 " 左啦 ! 你邊間公司 !? 我指你地屬於邊間航空公司 .
我 : 我地屬於 " 花花航空 " .
她 : 你地依加咩態度 , 話取消就取消 .
我 : 唔好意思 , 我只係負責傳話 , 總之 " 聽日你唔洗黎見工 " . 88 ... ( 馬上 Cut 佢線 )

黎見工 , 但唔知自己約幾點 , 已經唔 OK , 仲要連見邊間公司都唔知 , 我真係想問佢 " 點做功課 " . 廿五 , 六歲都仲聽唔明 " 已經取消 " 咪代表 " 唔請你 " , 連 In 都覺得浪費我地時間 . 到最後仲要問我 " 咩態度 " , 個刻勁想串佢 " 你黎見工 , 想我比咩態度你 ? "

依加既人 , 真係好奇怪 ! 
想人地請你 , 麻煩態度好少少 , 基本功課都要做下掛 . 地勤依行 , 應該話航空界依行 , 好重視言行舉止 , 你正正常常 , 又乖巧樣 , 就算語言唔太 OK , 好似當日小地勤咁背個英文自我介紹 , 背到一半唔記得左 , 笑一笑 , Say Thank You . 咁就入左行啦 ! 

有心加入 , 請做多一點功課 , 我地真係好需要正正常常既新力軍加入 ! 我都唔想做死自己囉 !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@

沒有留言:

張貼留言