網頁

2014年11月5日 星期三

出錯機票

05.11.2014

話咁快就到十一月 , 仲有兩個星期就到小地勤放大假 . 依行興一星期一星期咁放大假 , 即係一放就要放五日 , 公司會連埋兩個 off 比你 , 等你可以放足一星期 . 每次大假 , 小地勤都好興攞埋前後兩個 off , 一放就可以放個十一日 , 爽 !

之前提過 , 因為一篇德國之旅 , 令我得到 Bali 四晚免費酒店 , 同廣州同事聯絡完後 , 又要同酒店職員聯絡 , 攪左一大輪先確認到真係會送我四晚酒店 . 其實之前我總覺得公司邊有咁好死 , 仲以為佢會呃我話 Bali 酒店 , 實質就係廣州 bali 假日風情酒店 , 好采係白擔心左一場 .

酒店確認後 , 當然又要出機票 , 平日 , 小地勤都係出發前一星期左右先出機票 . 但自從上次見到公司出錯張機票比水晶 , 攪到佢係 check-in 櫃位擔憂左一輪後 . 今次小地勤就早兩個幾星期出 , 點知真係出事 ...

小地勤明明出張 Bali 機票 , 因為我已經用曬今年既免費飛 , 所以要比成 890 蚊一位 , 其實一折機票黎講 , 都幾貴 ! 今日上公司個網 , 見到已經有機票係我個 record 裡面 , 打開一睇 , 竟然係一張 538 蚊既中華航空飛台北既機票 ... 睇黎最近真係走左好多同事 , 各部門既同事 workload 好重 , 如果唔係點會最近成日聽到出錯飛呢 ?

好采仲有成兩個星期先出發 , 可以大把時間改返張機票 , 如果出發前先發現 , 我應該會想喊 ! 

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html





沒有留言:

張貼留言