網頁

2014年11月19日 星期三

最常得到的沖繩手信

20.11.2014

今天放假 , 很悠閒 , 執下堆積如山既護膚品及今年收到既手信 .

發現小地勤既同事最常去的果然是沖繩 , 有同事今年去了十次 ... 小地勤咁奈黎都只係去左五次 , 喜歡那霸地方細細 , 方便買野 . 大阪 , 小地勤都好鐘意 , 但格價就比較麻煩 , 因為地方太大了 . 反觀沖繩 , 來回機程先 3 小時 , 不但近香港 , 藥店又得個幾間 , 格價起上黎比較方便 .

過多幾日 , 小地勤會去第六次沖繩 , 可惜突然收到航班取消的消息 , 迫住去得三日 , 逗留得日半 , 好傷心呀 ! 今次 , 小地勤同妹妹會首次拖個大篋去 , 目的係要幫家中女皇買尿片 , 衫仔同玩具 . 因為無打算再行國際通 ,  所以今次住到老遠 . 不過都近單軌電車 , 扣返 Agoda 送的二百蚊 , 兩晚住宿才七百令 , 唔錯 !

講返剛發現既沖繩手信 .

成個國際通都有賣既星砂 , 幾蚊一個 , 當然外觀越靚越精緻就相對貴少少 . 有好多顏色選擇 , 買得越多就越平 , 就算無平比你都會送少少野比你 . 最適合送比唔太熟 , 但1又會問你攞手信既人 ! 轉眼間 ... 我都收到兩個 ...





日本係盛產 Hello Kitty 既地方 , 而第邊總有幾個 Hello Kitty 迷 . 沖繩限定版 , 有石敢當做型 , 有紫薯派做型 , 苦瓜做型都有 , 全是代表沖繩既及物 . 沒記錯的話 , 是沖繩同事送的 , 每回來香港都會到貴賓室放低手信 , 超熱情 !



第一次收到的沖繩手信是海豚書籤 , 超靚 , 超鐘意 , 不過 , 當時對 10 的情況下 , 依張書籤成 50 蚊 , 都幾貴 !



之後就係男友去沖繩時送我的手信 , 今次係鯨魦 , 藍色真係襯到絕 !



再之後就係依一堆 ... 的確好靚 , 收到會好開心 , 但又的確好貴 ! 今日既 Yen 去到 6.5 啦 , 現在買起來都不用 30 蚊 , 可以考慮下 .



現在去沖繩 , 同事都不會再買手信會來 , 因為大家都食到怕怕 ... 哈哈 ! 公司 cut 了我們去其他日本 Port 既福利 , 剩返沖繩 , 相信以後小地勤既日記版都只會不停地寫沖繩 , 仲要只限於那霸 , 對我來說 , 去沖繩係買日用品同護膚品既好地方 , 假如大家係沖繩發現有咩好值得買或去既地方 , 記住推介比小地勤 .

沒有留言:

張貼留言