網頁

2014年11月10日 星期一

選擇離開

11.11.2014

終於收到豬同事既辭職信 , 大家都有甩難既感覺 .

其實豬同事真係太唔爭氣 , 明明呀姐都開口了 , 話比兩個月時間佢 , 但點解佢唔堅持埋呢 ? 個個同事每日都語重深長咁叫佢改 , 結果佢卻唔行正途 , 正係諗住去討好掃把 .

市下既公主王子既終極表現 . 自己做得唔好 , 唔會怪自己 , 只會怪人地做得太好 , 突顯自己表現差 . 又或者怪人地唔教佢 , 永遠都唔會自我反省 .

豬同事選擇唔玩 , 離開 , 都係好事 . 話曬依大半年 , 大家為左佢 , 要重新接受方便豬同事既 Handling . 一大班人就一個人 , 到最後 , 依個人卻寧願唔做都唔肯用心去改善自己既工作表現 . 小地勤都無話可說 .

在此 , 只想同大家講一句 . 其實每個小朋友都係自己父母心中既小公主小王子 , 包括小地勤也是爸媽的至愛 , 從小就不用做家務 , 係自家屋企 , 碗都無洗過一隻 , 咁又點 ? 黎到貴賓室 , 小地勤仲係一個 Leader , 咪一樣要比客鬧 , 一樣要洗碗 .

回想當年 , 小地勤剛出來工作 . 唔明點解同事會蝦自己 . 現在回想起來 , 可能自己個樣真係太好蝦 , 又可能真係新人咩都唔識 , 幫唔到手 . 當時 , 記得高層話比三個月時間小地勤去改 , 否則就炒人 .

當時既小地勤每日返屋企都對住媽咪喊 . 媽咪都有叫小地勤唔好做 , 屋企唔洗我養 . 但小地勤決定點都要捱三個月 , 如果真係被人炒 , 小地勤都叫盡左力 . 那三個月 , 我成日叫 Senior 唔好做 , 等我自己做曬 , 一做錯 , 就返屋企諗下自己衰咩 . 做機前 , 又會自己洗自己腦 , 依加做上海機 , 要留意咩 , 3 letter code 係咩 , 記住入 Apis ...

那三個月 , 的確幫左小地勤好多 . 起碼做得多 , 真的識得多 . 因為我又成日叫 Senior 唔好做野 , 所以人地就好鐘意拍我 . 再加上我成日都笑笑口 , 做屎機要同客講 Delay , 我都自己衝出去 , 好自然掃把覺得我好乖 . 三個月就令人改觀 , 開始當師傅仔既生涯 . 此後 , 就成為人人口中既師傅 .

其實被人蝦 , 仲留低係需要好大勇氣同決心 . 小地勤好開心當年無聽媽媽講唔做 , 否則我仲係一個小公主 , 永遠長不大 , 永遠個世界都只係香港 , 而唔會咁勇咁拖住個篋四圍去 .

堅持 , 唔係人人可以做到 . 但請記住 , 依個世界係好現實 , 出黎社會做事 , 唔輪到你去做公主王子 . 當年 , 小地勤都係品學兼優 , 老師既寵兒 , 屋企雖然係大家姐 , 但自細父母就特別錫我 , 咁我可唔可以同貴賓室同事講 , 我唔做野 , 因為我係公主 ?

公主王子們 , 面對現實啦 ! 父母唔幫得你幾多年 , 佢地仲要等你養架 . 早 d 清醒 , 早 d 長大 , 得益果個係自己 .

以上只係我個人既感想 , 唔啱聽可以唔洗理我 , 就當比我呻下 .

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html 



沒有留言:

張貼留言