網頁

2014年11月18日 星期二

好傷心的消息

19.11.2014

早有聽聞黎緊唔可以用 FOC ( 免費機票 ) 坐姐妹航空 . 姐妹航空的航點一向都好正 , 又有首爾 , 又有大阪同東京 . 一心打算明年要再去韓國買 Mask 以及要再去大阪玩 .

就係今日仲同同事討論緊依件小道消息既時候 , 就收到 Staff Travel 既 E-mail , 話由明年四月起 , 有機會唔接受 FOC , 有無攪錯 ? 剛剛先賣左我地去另一間新公司 , 依加又話唔可以出 FOC 坐姐妹公司 , 簡直令人心淡 !

好傷心呀 ! 以後去日本買野 , 只可以去沖繩 , 無其他選擇 ...
點解要咁樣對我地班小地勤 , 就算公司送我一年 5 套 FOC , 可來回飛 10 次都無用啦 . 正係去得沖繩 , 台北同曼谷 . 其餘比較有興趣但唔會買到野既地方就係北京同上海 . 唉 ... 唔通公司覺得我會對桂林 , 南寧定福州有興趣 ... 好傷心 !

我要慢慢消化依個令我傷心既消息 , 唔知下年 4 月前有無兩三日假呢 ? 如果有就好啦 , 點都要飛多次韓國買定 Mask !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言