網頁

2014年11月17日 星期一

2015 年歐遊 - 準備篇

18.11.2014

已經 Request 左下年的兩星期大假 , 之前都有提過 , 地勤依行的大假都係一星期一星期咁放 . 連埋前後 4 日例假 , 總共有 11 日大假 , 悠長假期 , 又係時候去歐洲了 !

今次小地勤唔再係自己一個人去 , 而係同水晶一起去 . 我總共寫左好幾個行程比水晶選擇 . 而水晶就因為一張相片 , 而決定要去澳地利的 Hallstatt , 依個小鎮被譽為全歐洲最美的湖邊小鎮 , 係好多明信片裡出現過 .

相片來源自 google 的圖片 :

為左增加成功上機的機會 , 小地勤決定由香港坐花花航空的機去曼谷 , 一日有 5 班 . 再由曼谷坐機去多哈 , 一日有 4 班 . 最後就出定兩套機票 , 一張係去 Berlin , 而另一張就係去 Munich . 到時那班機大機會就坐那班機去德國 .

很喜歡用 Agoda 訂酒店 , 很遲先要比錢 , 而且要取消或更改亦很簡單方便 , 最適合因 standby 唔到而要改行程的小地勤 . 今次訂了 3 晚柏林的酒店 , 2 晚薩爾斯堡的酒店以及 1 晚慕尼克酒店 . 訂好酒店後 , 總覺得成個人踏實很多 , 很期待一月的到來 !

行程預定 : 

1. 柏林市內一日遊 - 柏林大教堂 , 柏林圍牆及查利檢查站 .

2. 柏林郊區 potsdam 一日遊

3. 坐全日火車南下到薩爾斯堡

4. 薩爾斯堡附近的 Hallstatt 一日遊

5. 薩爾斯堡一日遊或慕尼克一日遊 , 其實小地勤最想重遊 Fussen .

6. 看航班情況 , 再決定留多一日定馬上離開 .

一月係歐洲淡季 , 希望小地勤今次成功上機 , 回來再跟大家分享 !

沒有留言:

張貼留言