網頁

2018年12月1日 星期六

帶著 BB 去沖繩。2018。11月。泊港漁市場。玉泉洞 (Day 2)

25.11.2018

Apartment 10 點要 check out 。我們 9 點就還鎖匙了。

由宜野灣到泊港漁市場,約 1 小時。從前覺得牧志市場好抵,後來發現泊港漁市場更抵,500Yen 一個海鮮飯,1200Yen 就三個。近年,泊港漁市場的遊客多了,內裡不再只賣魚生,還加入了熟食。小地勤最愛樽裝咖啡奶。

泊港漁市場今日有活動。人,特別多。看到有賣蕃薯的店,就買了一條 300Yen 的給小寶寶及堂家姐仔兩分吃,很綿,很甜,BB 們很喜歡。


在泊港漁市場吃過早餐,我們向玉泉洞出發。跟以往一樣,小地勤只買王國村及玉泉洞的票,我對蛇不感興趣。看了一下時間表,正好趕上傳統表演,所以先去看表演。1 歲多的家姐仔看得很專心,我個仔就正係掛住自己玩。



睇完表演,就向玉泉洞出發,推 BB 車係入唔到去玉泉洞,所以先收起 BB 車,孭住 BB 。以為入到山洞又黑又濕氣重,兩個 BB 會爆喊,點知佢地兩姐弟勁興奮,全程手舞足蹈,誰說 BB 咁細去旅行,咩都唔識 ? 佢地兩姐弟既表現就話比我地知。佢地去旅行,好開心。


玉泉洞是睇鐘乳石的地方,冬暖夏涼。今天內裡氣溫 21 度,有點焗,反而夏天來,感覺比較涼快。由頭行到尾,約半個小時,坦白講,小地勤對沖繩景點已經無咩感覺,玉泉洞,我都已經行過好幾次。但見 BB 咁開心,行多幾次都無所謂。參觀完玉泉洞,可以係王國村行下,影下相,打下卡。今次旅程,小地勤老公著到一家人夾曬色同款衫,以前老公鐘意旅行著情侶裝,現在就要親子裝。


王國村有傳統屋,有水果園,有手信店,有燒玻璃。第一次來沖繩的朋友,可以過來消磨下時間。王國村對面,仲有洞穴咖啡店,有空就順便行下,飲返杯沖繩咖啡,輕鬆下。


某年,小地勤跟老公來王國村就拍了傳統服照片。今年一家大細過來,老爺奶奶講明要影全家幅。穿傳統服,每位 500 Yen , BB 也要收費的。小地勤 BB 9個半月,都有服裝適合佢。一組家人,每人可以電話影 3 張相。我們多拍了幾張,職員見我們有大有細,也沒阻止。我們事後亦幫買大照片,一張 1000 Yen , 二張 1500 Yen。我印象之前大照片收費 1200 Yen 的。可能也是海鮮價。



酒店前後都有超市,我們帶著 BB 到 Aeon 體驗下。其實去沖繩,如果揸車,唔帶 BB 車都得。商場實有 BB 推車,很方便。不同的角度去看事物,小寶寶覺得好新奇。媽媽我希望能夠拖住你的小手,帶你看世界。同事成日笑話我,原來當媽後,可以不再理性。媽媽這個身份,係特別的。由 BB 在肚內一刻,就已經充滿母愛。


住 Apartment , 地方比較大。1房1廳,四百幾呎。廚房很好用。第一晚就買和牛回酒店煮。房內提供廚具,洗潔精,洗衣液。仲有露台曬衫,浴室有乾衣模式,洗衫沒難度。




沒有留言:

張貼留言