網頁

2016年6月23日 星期四

一星期自駕遊 * 日本北海道札幌 / 函館之旅* 2016年5月 ( Day 3 )

18-24.05.2016

行程 : 条市場 - 北海道神宮 - 登別 - 有珠山休息站 - 函館

其實有札幌一直踩到函館只需 3 小時 , 小地勤老公亦經常重覆咁做 . 今次同老人家一起 , 沿途就加下行程 , 等佢地可以伸展一下 .

佢地真係好鐘意吃生 , 我老爺年輕時亦經常帶我老公出海捉海鮮 . 今次北海道之旅奶奶話要食蟹食到今年唔會再想食 . 香港賣的日本蟹 , 聽聞好貴 . 小地勤好少出街 , 所以對香港既地道或物價 , 真係唔太清楚 .

近來覺得二条市場好抵買 , 再加上當造的季節 , 真係平到唔相信 . 一箱 6000 Yen , 即 400 蚊就有 3 隻蟹再加一樽野 .

隻蟹佔左一個箱 , 好實肉 ! 仲有得講價 !
 
 之前見過賣 300 - 450 Yen 一隻 , 依個月就賣 100 - 250 Yen , 難怪我老公咁興奮 !


隻蝦極新鮮 , 好似 200-300 Yen 一樣 . 係碟到都仲識郁 , 未死架 ! 我就覺得有點恐怖 , 但佢地就食得好開心 ! 佢地食依堆野前 , 已經係条市場每人食左一個海鮮井 , 真係好厲害 .

最後 , 我老爺買左 5 隻蟹話當午 / 晚餐 !!! 五月的二条市場係會令人買到瘋癲的 !!!

逗留札幌既時間唔多 , 而札幌令我印象最深就只有神宮依個景點 . 佢間神社同沖繩 , 大阪好唔同 , 所以來朝聖一下 .  

沒有櫻花的大道 , 希望搵一次見到佢開花 .

無論幾時黎 , 都見到一大堆人 , 所以依個景點絕不能錯過的 .

小地勤影過無數咁多次 , 都仲係影緊佢 ...

拿拿拿 ... 橙色個位就係我老爺 , 黑色個位當然係我奶奶 . 雖然佢地已經退休年齡 , 但 keep 得幾好 , 仲好後生 .

雖然無櫻花 , 但 5 月天就係花期到 , 好多開得好靚既野花 .

佢地有佢地四圍影相 , 小地勤就去左六花亭到食早餐 . 小地勤每次都要黎依到食返一個燒餅 , 今次仲買多件豆沙包 , 日本既豆沙包真係超好味 !

溫馨提示下大家 , 唔好掛住影相 , 否則會比鳥鴉搶食 . 我隔離台既台灣人自拍時 ... 就出事了 ! 佢虎視耽耽左我好奈 , 迫到我成個燒餅塞落口 !

抵達函館個晚 , 我地買左 2 盒冬甩去食 , 原因我想換 2 個鬆弛熊冰袋 . 又冬甩又食蟹 , 點會唔飽 . 食飽後 , 我帶左佢地去我至鐘意行既驚安超市 . 小地勤今次既目標係唔要買錯 Made in China 既產品 , 去到日本點可以唔買返 Made in Japan 既物品呢 ?

小地勤早就買左依塊吸水板黎玩左半年 , 今次諗緊洗唔洗再買多塊大 size .

士多啤梨平成咁 , 怪唔知得係門口見到好多人攞住幾盒 . 日本既士多啤梨真係好難會難食 . 價錢既平貴只係在於 " 甜 " 定 " 激甜 " . HKD 28 蚊 , 唔買都對唔住自己 .
 

好鐘意買擦擦筆比朋友做手信 , 十幾蚊一支 , 仲有咁多花款 .




聽聞日本絲襪質感好好 , 見日本女仔穿得好自然 . 之前小地勤做前線時只可以買 120 釘以上的台灣黑色絲襪 , 今次終於可以買日本絲襪試下 . 一試上癮 , 著左好似無著咁自然呀 ! 5 對先 499 Yen , 幾蚊 HKD 一對 ! 抵買 !

香港好似賣成 130 蚊 , 我見好多日本藥店都賣 1600 Yen , 係得依到先買 1200 Yen , 所以都買左 2 盒 , 夏天會特別想用 .

夏天時 , 我都唔揸 cream , 所以最近用得比較快 , 有野送時 , 小地勤一定會買 . 大家有無咩好野覺得係必買呢 ? 記住推介比我 !

沒有留言:

張貼留言