網頁

2016年2月27日 星期六

麗池玻璃屋*馬德里一日遊*西班牙2016 (Day 4- Madrid Part 2)

20.01.2016

食飽就去返博物館區行公園 . 係 Google 到搜尋圖片時 , 見到一間好靚既玻璃屋 , 所以就來散散步 .

公園入口有好多賣書既小店 . 午飯時間全沒開 , 西班牙人由兩點食到四點都唔出奇 . 係到打工真好 !

依座咁靚既玻璃屋係位於 Parque del Retiro 麗池公園內 . 係依個公園 , 我地見到鸚鵡以及火雞 .


由於我地早左一個地鐵站出黎 , 所以行左大半個公園先去到園內既景點 .

不過唔緊要 , 我地時間多的是 . 好奈無試過行公園 , 仲要個公園係咁大.



行左大半個鐘先黎到玻璃屋 .

正門係咁既樣 .

裡而就係咁既樣 .


門前有個噴水池 .

網上話依到係睇紅葉既好地方 .

各住水池方向行 , 風景如畫 .

發現另一間免費博物館 . 但裡面既畫有點抽象 , 望左眼就出返黎 .

隨便一個路口 , 都咁宏偉 .

 又係係 Information Counter 得知皇宮好似四點打後免費 , 但我地去到時已經關門了 , 哈哈 .


係外圍行下就算 . 裡面都係唔比影相的 .



花圍有人係到表演整大波波 .

行左一陣就離開 .

馬德里既大市集係一間好靚既玻璃屋.

裡面賣的全是食物 , 好多人都點水果紅酒 , 企係到吹水 .



我地都買左一件西班牙傳統小食試下 . 依件 Tapas 上面的是魚子醬 , 差唔多 5 歐元, 好貴 .

好快就行完一圈 , 還是覺得巴塞的市場比較多野睇多野買 . 之後再一次四圍行 , 黎到一個廣場 , 係明信片到見過 .

咁就留左係馬德里一日半 . 無所事事到為明日既古鎮探路 , 之後就返酒店搵食 . 終於試左水果紅酒 , 不過對唔飲酒既我黎講 , 試一啖就夠 .

沒有留言:

張貼留言