網頁

2016年2月19日 星期五

有朋自遠方來

20.02.2016

某年 , 有位轉機旅客搵我和同事 M 吹水 . 可能 Long Transit 既佢實在太悶 , 又可能佢之前係飛機上因為沒有空姐同佢講生日快樂而唔開心 . 總之 , 我跟同事 M 趁佢出左去 Shopping 時 , 就地取材 , 自製小禮物跟生日卡送佢 . 自此 , 算是朋友 .

無論佢有無坐我地航班 , 總之黎到機場都會找我兩打個招呼才離開 . 從前貴賓室不及現在華麗 , 所以我地只可以用 Service 來取勝 , 亦因為咁儲落好多熟客 . 乘客對我地一班舊同事都很好 , 當我地係朋友 .

今次依位老朋友 , 最近轉回坐我地公司 . 他剛從台北到港 , 再回上海 . 為我跟同事 M 帶來一盒伴手禮 . 我跟同事 M 都比靠有客緣 . 常常都收到表掦信不單此 , 仲會收到小禮物 .

最近 , 轉文職 , 很忙 . 有好幾位同事都問我 , 真的不再行更嗎 ? 有點浪費 . 不過 , 經理就話 , 如果做完手頭上既事 , 其實我可以出去跟客人吹下水 , 好似 PR 咁 . 其實都幾好 .

沒有留言:

張貼留言