網頁

2016年9月15日 星期四

工作的苦與樂

16.09.2016

近來又多左同事同我講 , 有睇過我既日記 , 我都會回覆 " 唔好講出去 " 或者 " 唔好睇啦 " . 如果未入職而想入職 , 我都好推介自己個日記板 , 但如果已經入職 , 睇完後大家可能會因為處於唔同部門而產生矛盾 , 假如仲要好好彩地於同一部門 , 咁我就直頭會有大麻煩 . 最煩係 , 總會有有心人要借我既日記板黎生事 , 笑話我同事把我當偶像 ...

始終我地依個地方比人既印象係世外桃源 . 未入職既人 , 睇多一點工作上既負面事情 , 先再入職 , 落差就唔會咁大 . 如果只係講到依到好好好好咁 , 呃左人地入黎 , 而人地又發現有少少唔好 , 就會將小小既唔好放到好大, 亦走得好快 .

自從新同事多了 , 流失率都多了 , 問題亦一蘿蘿 . 亦自從想同事快上手 , 而比外面同事入左黎 , 依到既紀律都差左 . 好既野 , 要花好多時間先學上手 , 唔好既野 , 2 秒鐘就學識 , 人性本如此 .

記得以前我又要行更 , 又要做 Admin 野既時候 , 人手做事實有出錯 . 每當我計少左同事 OT 或做錯左單 . 旁人都會係客客氣氣地同我講聲 , 可能諒解我身兼多職 . 反觀現在 , 每當我做錯野 , 同事用既言氣不但令我難受 , 亦比較喜歡係我上級面前明講 , 我心裡不快 , 亦只會扮沒事 . 錯左比人發現 , 人地的確唔需要顧及你感受 . 這是現在的同事抱有既態度 . 當然有事求你時 , 態度又會一百八十度轉變 . 看多了只嘆一句 " 心淡 " .

其實我都好怕同事走 , 亦會出盡方法幫手留人 . 有時同事會呻下人事問題 , 但老實一句 , 每個地方都係有人事問題的 , 只係睇下自己點面對 . 忍 , 可能會變本加厲 , 反臉 , 對件事無幫助 , 由其新人又點可以鬧返個舊人呢 ? 一句 " 找死 " ? 既然其他人不能改變 , 只可以改變自己心態 . 多做事 , 少說話 , 啱傾咪講多兩句 , 唔啱傾咪自己閃開囉 . 打份工 , 唔洗咁唔開心架 .

可能我真係上岸了 , 講野都唔同左 . 個人都正面左好多 . 休息充足就當然咩都好 !


沒有留言:

張貼留言